Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsledelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Min partner og jeg er nået dertil hvor vi skal begynde og ansætte folk og da jeg med mine 21 år har en meget begrænset, nærmere betegnet ingen viden vedrørende ledelse søger jeg noget hjælp udefra. 

Al form for hjælp modtages med åbne arme. Hvis nogle kan komme med et tilbud på et kursus hvor vi kan gennemgå de basale ting når man har ansatte eller nogle der kan henvise til nogle der kan, ville det være fornemt. Derudover søger jeg også en god bog, hvis nogle har læst noget anbefalelsesværdigt vil jeg også gerne høre nærmere. 

Skal dog nævne at jeg ikke søger noget til et fem cifret tusindbeløb, da den viden jeg skal bruge er meget basal.

God jul og godt nytår

Mvh

Casper D 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 12:54

Hej Casper

Her i Oxe & Co har vi hjulpet rigtigt mange virksomheder gennem ansættelsesforløb.

Du og din makker kan få et ganske gratis kursus over et par timers tid, hvis I vil ulejlige jer til Roskilde, hvor vi bor.

På denne måde finder I også ud af om I synes, I kan bruge os på lidt længere sigt. Og så finder vi en god løsning på den del også ...

Godt Nytår

Mvh

OXE & CO

Henrik Oxe - 2218 1220

Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:22

Hej Henrik

Det lyder som et super fedt tilbud, det vil vi rigtig gerne. I forhold til den anden tråd omkring "avanceret" salg og denne, så er det altid fedt at høre en succeshistorie og hvis du til og med vil se os i et par timer, gratis, så kan vi jo ikke få det bedre. 

Du må gerne skrive en privatbesked til mig, med åbne dage i din kalender i det nye år, så tilpasser vi os bare :-)

Mvh

Casper D 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)