Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis man vælger en standard e-shop løsning, hvilken skal man så vælge ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Alle Aminoer, Jeg har en veninde som idag har en brugskunst butik i København, hun har endnu ikke nogen webshop. Jeg har lovet at hjælpe hende så godt jeg kan, men er blevet i tvivl om hvilken standard e-shop løsning, man skal vælge ? hvis man overhoved skal vælge en sådan. Hendes økonomi er ikke så stor, så det kan nok ikke nytte noget at lave en forcromet en fra bunden? Hilsen Aksel Blomgren Ambjørner www.freetrailer.dk
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:06

tre muligheder - standard webshop, opensource webshop, eller få en designer/programmør til at lave det...

i linket standard webshop finder du en oversigt de fleste af de danske udbydere af standard lavede webshops...
Men du kan jo også lave en open source webshop, en oscommerce er ikke så svær, hvis man har ret godt forstand på html og php...

En opensource sparer jo også lidt på økonomien, men det kræver så bare det mere arbejde... men det erjo op til hvad man vil... bruge penge, eller bruge tid :-) !

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:09

Jeg ved ikke om det vil betragtes som reklame, men...

Jeg har prøver forskellige shopløsninger, nu har jeg min shop liggende hos BGsys og det er absolut den bedste jeg har haft, og den medfølgende service er både god, hurtig og kompetent.

Mvh

Axe

www.pakua.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)