Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom gerne med feedback på min side! :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg arbjeder på min side http://vilogo.dk/ og vil i den forbindelse gerne have noget feedback Big Smile

I finder nok hurtigt ud af hvad siden handler om forhåbentlig, hvis ikke sig meget gerne til. 

Jeg er i gang med at få lavet ikoner til min forskellige sociale medier, som i nok bemærker er de ikke helt færdige, men i må gerne sige hvordan i synes det ser ud Smile

Tak på forhånd!

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:01

Jeg har skrevet det før, jeg synes at du skal "skjule" din alder da det ikke er en fordel for dig at du er så ung, hellere fremstå som et ungt firma og fremlæg referencelisten, så folk selv kan bedømme om de vil benytte sig af dine ydelser.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Fra  Vilogo Skrevet kl. 16:24

Ja, men nogen mener at jeg ikke skal skjule min alder også..

e-bil.dk:
fremlæg referencelisten, så folk selv kan bedømme om de vil benytte sig af dine ydelser.

Der er da referencer under "Referencer" Smile

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 16:33

Victor Søndergaard:

Ja, men nogen mener at jeg ikke skal skjule min alder også..

e-bil.dk:
fremlæg referencelisten, så folk selv kan bedømme om de vil benytte sig af dine ydelser.

Der er da referencer under "Referencer" Smile

Mvh. Victor

Din ydelse må være vigtigere, end din alder, skostørrelser whatefter. Sæt fokus på din forretning og ydelse. Det er din ydelse (håndværk) folk køber, og ikke dig :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:49

Jeg er nok blind, hvor står hans alder henne på hjemmesiden?

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Den står ingen steder tror jeg, men billedet siger alt og alder er vigtig, lige så vigtig som at dørmand skal have en vis størrelse og en politimand skal have den rette udstråling.

Man har "kun" en vis erfaring når man eks. er 14 år og selv om man er dygtig, så kan indkøb af gode programmer også spille ind, så en M/K på over 25 år med 5-10 års erfaring og gang i butikken er vel et bedre sted at handle?

Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 18:10

Godt nok er det jul, men lad nu være med at blive for hellige, især dig som lige har givet mig 1 stjerne. Kom bare ud af busken.

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:23

Du burde måske lige få læst din side igennem for diverse småfejl, kiggede på første side og så:

"Grunden tilat jeg bruger Illustrator er..."

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:29

Martin sølberg:

Du burde måske lige få læst din side igennem for diverse småfejl, kiggede på første side og så:

"Grunden tilat jeg bruger Illustrator er..."

Ja, undskyld, det var dette lille stykke jeg skrev i forgårs om aftenen, hvor jeg ikke lige var helt vågen, det gik en smule stærkt men det er jo ikke nogen undskyldning, men mange tak for at gøre mig opmærksom på det Big Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at copy/paste dine tekster ind i et worddokument, så finder du de slåfejl der kan være. Der er et par stykker på din forside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)