Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler gode råd angående aftaler med leverandører? - Hvad er sandsynligt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino! jeg har gennem det sidste stykke tid meget gerne ville starte en webshop med en god kammerat jeg studerer med.

Jeg laver hjemmesider i forvejen, og skal derfor stå for det, og så vil jeg tage mig af alt PR, reklame og den slags, mens min kammerat er meget stærk på økonomi og orden, og nok skal stå for bla. logostik.

Problemet er bare at vi ikke på nogen måde har kapital til at købe et flot sortement hjem af de slags vare vi har besluttet os for at udbyde (gætter på en gennemsnitlig salgspris på 1000-3000kr pr. vare). Det ville være meget dyrt at betale for sådan et flot lager up front til leverandøreren. 

Hvad kan man gøre her?? Jeg har self tænk lidt over det selv.. Evt. kredit eller betaling ved salg osv..? (stort set alle vare skal købes hos producenten)

Håber nogen er jer har erfaring med dette eller bare gode ideer? :)

Mvh. Johannes ottesen

PromoDesigns.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 15:46

Det er jo altid godt at have penge til at starte op... Men i kan undvære lageret hvis i kan lave en aftale om dropshipping med leverandøren.

Så sælger i varen og står for det praktiske, mens leverandøren sender varen til kunden... Det kan være dyrere for jer, men i brænder ikke inde med varer og i kan spare penge op til at bygge eget lager op, hvis i vil det på sigt...

Ellers kan i jo overveje kredit som du selv nævner, hvis i er sikre på at kunne sælge nok til at betale leverandøren til tiden...

eller hop en tur i banken og prøv at sælge ideen, og lån der - de vil dog nok have en højere rente end leverandøren...

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 16:05

tak for svaret! Jeg vil gå videre med det dropshipping. Det lyder som en god måde at starte ud på :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:08

Hej

Jeg anvender pt. dropshipping på min webshop www.e-blaek.dk, og det fungere faktisk super godt. Har ikke de store problemer med priserne, da jeg faktisk har lavet dem lavere end mange andre steder - både fysiske og online forretninger. Dog er fortjenesten en smule mindre, men ikke noget som er "kriminelt" :) Kan godt anbefale dropshipping til opstart, helt sikkert.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 16:19

Det var da dejligt at høre. Det lyder da som om det må være vejen frem for os så :)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:38

Det er da værd at give et forsøg i hvert fald.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)