Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigere vej til HF enkelt fag?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoér

Der er ikke meget iværksætteri over det, men jeg vil gerne efteruddanne mig, men kræver dertil matematik på C og engelsk på B niveau.

Da jeg har en videregående uddannelse som bygningskonstruktør, er jeg ikke berettiget til tilskud og skal derfor betale fuld deltagergebyr. Dette betyder at disse to kurser pludselig skal koste mig mange tusinde kroner, hvilket gør.... at jeg ikke kan videreuddanne mig. ØV

Er der andre muligheder for mig her? Nogen der kan hjælpe, så jeg kan komme billigere til disse fag?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boysen

Er der ikke noget med, hvis du ikke har brugt din uddannelse i en årrække så betragtes du på lige fod med ufaglært, har du undersøgt hvor mange år det drejer sig om, tror det er 5 år. Eller hvis du har været beskæftiget væk fra dit fagområde, så tæller det også med. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:57

Hej Juul 

det har jeg faktisk ikke overvejet, men vil bestemt undersøge det. Tak for det !

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:28

Det viser sig søreme at man kan tage fagene som selvstudium og blot gå til eksamen. Det koster nogle hundrede kroner, og er jo en fantastisk mulighed for mig!.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)