Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning om den nye Patentreform - et vink med en vognstang til Dansk Folkeparti og Enhedslisten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge TV2 News ser det ud til at den nye patentreform skal til folkeafstemning i maj 2014.

Årsagen til folkeafstemningen er, at Dansk Folkeparti og Enhedslisten kræver det, fordi Danmark afgiver suverænitet til EU iht. grundloven.

Da vi her på Amino er dem, der grundet, at vi kan få patenter langt billigere i fremtiden og derfor faktisk har brug for denne reform, vil jeg opfordre dig til at deltage i denne afstemning.

Det kunne være medvirkende til, at man ikke skal slæbe hele Danmarks befolkning til stemmeurnerne i maj - hvor der altid er en risiko for, at folk, der ingen relation har til patenter, skal kunne afgøre din og min mulighed for at søge et patent til en rimelig pris i fremtiden.

Som altid skal du bare udtrykke dine meninger og holdninger her i tråden :-)

Venlig hilsen,
Christian

Stemmer du for eller imod den nye Patentreform?

• Jeg stemmer for den nye Patentreform (100%)
  • Jeg stemmer imod den nye Patentreform (0%)
  • Totalt antal stemmer: 1
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 08:50

Jeg ahr stemt, men den registrerer ikke. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:56

Problemet er, at det bliver en afstemning "for" eller "imod" EU :( Og derfor frygter jeg at det ender med at bliver et nej til patentreformen.

At regeringen ikke kan se det, synes jeg er utrolig skræmmende. De ville "relativt" billigt kunne have købt DF, og derfor fået reformen igennem.

Jeg tror at regeringen bruger det som prøveballon for en evt. afstemning "for" eller "imod" forbeholdene, og det er bare en sindssyg farlig strategi. Det er et emne som ikke har den store bevågenhed hos den almindelige dansker, så selv om det er en sindssyg vigtig reform, så kan den blive "ofret" som en præcis meningsmåling uden at den påvirker deres nuværende situation :(

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:09

Kim Gregersen:

Jeg har stemt, men den registrerer ikke. 

Arrrgh - Tager lige fat i Amino...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)