Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør i med fragt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg åbner i starten af 2014 en webshop. Da jeg er ny indenfor e-handels verdenen, ved jeg ikke så meget om fragt. Kan man få nogle aftaler som en virksomhed, så man spare på fragten eller ligende?

I må gerne komme med anden info som kan hjælpe vedr. fragt ;)

Mvh Seir :) 

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 18:34

Hvilken type fragt tænker du på? Er det import af varer eller forsendelse af dine varer til dine kunder?

Hvis det er import af produkter er der nogle valg du skal foretage - primært omkring hvem som skal betale for fragten, og hvor hurtigt du skal bruge dine varer.

Når du skal aftale hvem som betaler fragten bør du gøre dette i din købsaftale ved brug af Incoterms. Mht. hastigheden skal du vægle imellem søfragt eller luftfragt, hvor det sidste naturligvis er det hurtigste. Derudover, hvis du skal bruge søfragt skal du enten skibe fulde containere eller stykgods.

Giv' os lidt mere information om dine behov og jeg kan komme med yderligere ideer.

Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:36

Hej Seir...

Vi bruger post danmark og DPD til vores firma..

Det virker ret godt efter vores erfaring også bedre end GLS da man har mange flere muligheder...

Du ringer bare til post danmark erhverv og giver dem dit cvr nummer så stiller de en masse spørgsmål om hvor mange pakker osv og så er du næsten kørende...

Vores erfaring er at kunderne er super glade for både at have muligheden for at få pakken omdelt og også få muligheden for at afhente den i en postbutik hvis det f.eks er en vare der ikke tåler frost...

Mvh

Tommy

Monis I/S

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:36

Morten: Det er fragt ud til kunderne, du må undskyld manglen på information :)

Monis: Tak for hjælpen, det vil jeg gøre!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)