Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blevet trukket 99 kr fra paypal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg kigget lige på min konto i dag,og så at paypal havde trukket 99 kr. Så jeg gik ind på paypal og så at det var stenux.net der havde trukket dem.

Jeg har ikke haft noget af gøre med dem i over et år, og deres hjemmeside er også lukket. Hvordan kan de så blive ved med at trække fra min konto.

Jeg har prøvet at gå ind og cancel den, men den stopper bare fremtidige betalinger tror jeg. 

Nogle der ved om jeg kan få de penge tilbage, eller om man kan henvende sig nogle steder.

Jeg ved godt det bare er 99 kr. Men stadig træls de går ind og trækker uden lige.

Jeg prøvet at kontakt den person der stod for siden, men han siger han ikke ejer den og ikke kender noget til det. 

Sagde at det var nogle sing brødre der ejet den og gad mig et nummer men det duet ikke.?

Nogle der har nogle gode idere?

Mvh

Matt

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:58

Bare til din information så få du sikkert ingen hjælp fra PayPal. Det jeg kan opfordre dig til er at slette dit betalingskort hos PayPal. Herefter kan du gå ind og se hvem du har abonnement hos, og få dem slettet.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:04

Remy:

Bare til din information så få du sikkert ingen hjælp fra PayPal. Det jeg kan opfordre dig til er at slette dit betalingskort hos PayPal. Herefter kan du gå ind og se hvem du har abonnement hos, og få dem slettet.

Tak for rådet, jeg har været inde og slette alle dem jeg havde abonnement ved, men kortet regner jeg med at lade blive da jeg bruger paypal en gang i mellem.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:14

Remy:
Bare til din information så få du sikkert ingen hjælp fra PayPal.

De plejer nu at være flinke til at håndtere den slags, jeg synes faktisk deres håndtering er bedre/lettere end gennem en dansk bank :-)

Det kræver selvfølgelig at du er blevet opkrævet pengene uretmæssigt og ikke bare fordi du har glemt at afmelde et abonnement.

Anyway, du skal lave en request inde fra din konto på paypal
https://www.paypal.com/webapps/helpcenter/article/?solutionId=1205177

Håber det hjælper
/Brian 

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:22

Brian Reinhold Jensen:

Remy:

De plejer nu at være flinke til at håndtere den slags, jeg synes faktisk deres håndtering er bedre/lettere end gennem en dansk bank :-)

Det kræver selvfølgelig at du er blevet opkrævet pengene uretmæssigt og ikke bare fordi du har glemt at afmelde et abonnement.

Håber det hjælper
/Brian 

Takker for svaret. Jeg har været inde og skrive en mail til dem.

Ang glemt afmelding, deres side er lukket, så jeg kan jo ikke afmelde noget der er lukket. De lukket fra den ene dag til den anden hvor jeg så fandt ny udbyder. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:27

Brian Reinhold Jensen:

Remy:

Håber det hjælper
/Brian 

Nu har jeg arbejdet med PayPal i over 5 år. Så jeg mener jeg kender dem efterhånden. Har ordnet en del Spoffing sager for mine kunder, som PayPal blankt afviser. Så jeg fik VISA til at trække pengene fra PayPal i stedet. Jeg tror ikke på PayPal og bruger dem kun til at modtage betaling med.

Det er også kun en advarsel, man kunne jo også bare Google dem, hvis man skal bruge flere advarsler Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:46

Hej

Matt Madsen:
Takker for svaret. Jeg har været inde og skrive en mail til dem.

Hvis ikke det giver respons indenfor et par dage, så har du også muligheden for at ringe til Paypal-Danmark - du finder telefonnummer indefra kontoen og der frå du også et id-nummer du skal bruge til at verificere dig overfor Paypal.

Matt Madsen:
Ang glemt afmelding, deres side er lukket, så jeg kan jo ikke afmelde noget der er lukket.

Matt Madsen:
Jeg har prøvet at gå ind og cancel den, men den stopper bare fremtidige betalinger tror jeg

Du har sikkert accepteret en tilbagevendende betaling, den bliver stående i paypal-systemet indtil du afmelder den der og paypal er ikke lukket ;-)

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:31

Har prøvet næsten præcis det samme.

Der var intet at gøre sagde PayPal, udover at stoppe for fremtidige betalinger :( 

Dog fik jeg nogle af pengene igen da jeg kontatkede det firma der havde trukket :9 

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:33

Jeg takker for alle svarene. :)

Det har hjulpet rigtig meget. :)

Mvh

Matt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)