Hvad der er den bedste løsning afhænger af hvad dit website skal kunne. Og ligeså meget dine visioner med det, og hvor *nærig* du er, og hvor langt du er villig til at gå med det(Hvor meget du vil det?).
Med hensyn til en investor, skal du ikke regne med nogen så tidligt , da du stadig er i idé-fasen. Hvis du kan få lavet en prototype, kan du måske få en investor med, for en stor andel af det vel at bemærke. Chancen for at få en med her, er stadig lille, men større, end uden prototype.
Altså du skal som minimum have noget basis forståelse for det at kode, og hvordan hele maskinen virker, ellers bliver det svært for dig at lede det.
Igen afhængig af idéen, og hvad det skal kunne, så kan det også hurtigt blive dyrt at betale sig ud af det, men det er jo op til dig om du vil/kan skaffe pengene.
At finde en partner som kan kode, er nok det smarteste, men om det er det rigtige er op til dig.
Personligt, er jeg selv ved at lære at kode og hvordan det hele virker, og er så småt begyndt at kode min egen hjemmeside. Sad med det samme problem for et halvt års tid siden, men besluttede mig for at jeg ligeså godt kunne lære det selv, hjemmefra.
Men held og lykke :)