Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har ide, hvad er næste skridt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ligger inde med en ide til et website

Men da jeg ikke har efereing med at kode hjemmeside, er jeg i tvivl om hvad den smartest løsning er for mig.
Finde en arbejds partner some kan kode? betale mig ud af det på den ene eller anden måde (eventuelt ved hjælp af investor eller lignende) eller er der en smartere måde at løse mit problem på? 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:29

Du bør helt sikkert finde en der ved lidt om det med at kode, fordi så har du at sparre med. Denne person kan formentligt også sige noget om hvor svært det vil være at lave sådan en projekt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:36

Jeg ville betale en for at lave det.Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 20:50

Nogen bestemt grund til det :)

Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 20:50

heldte også mest til at finde en partner - dog svært at finde en efter min erfaring :/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 20:52

Hej

Jeg ville finde en person der kunne lave produktet for dig, indgå et partnerskab med ham om idéen, få aftalerne på plads osv. og så ville jeg gå i gang, sammen! Det er ofte en stor kamel at skulle sluge, et helt projekt, hvis du ingen programmerings-fortståelse har.

Det kunne f.eks. være mig.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:15

Hvad der er den bedste løsning afhænger af hvad dit website skal kunne. Og ligeså meget dine visioner med det, og hvor *nærig* du er, og hvor langt du er villig til at gå med det(Hvor meget du vil det?). 

Med hensyn til en investor, skal du ikke regne med nogen så tidligt , da du stadig er i idé-fasen. Hvis du kan få lavet en prototype, kan du måske få en investor med, for en stor andel af det vel at bemærke. Chancen for at få en med her, er stadig lille, men større, end uden prototype.

Altså du skal som minimum have noget basis forståelse for det at kode, og hvordan hele maskinen virker, ellers bliver det svært for dig at lede det. 

Igen afhængig af idéen, og hvad det skal kunne, så kan det også hurtigt blive dyrt at betale sig ud af det, men det er jo op til dig om du vil/kan skaffe pengene.

At finde en partner som kan kode, er nok det smarteste, men om det er det rigtige er op til dig. 

Personligt, er jeg selv ved at lære at kode og hvordan det hele virker, og er så småt begyndt at kode min egen hjemmeside. Sad med det samme problem for et halvt års tid siden, men besluttede mig for at jeg ligeså godt kunne lære det selv, hjemmefra. 

Men held og lykke :)

Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:18

Daniel Williams:

Hej

Jeg ville finde en person der kunne lave produktet for dig, indgå et partnerskab med ham om idéen, få aftalerne på plads osv. og så ville jeg gå i gang, sammen! Det er ofte en stor kamel at skulle sluge, et helt projekt, hvis du ingen programmerings-fortståelse har.

Det kunne f.eks. være mig.

Hej Daniel. Hvad er dine kompetencer indenfor programmering? :) 

Fra København(Gentofte)
Tilmeldt 12. Dec 13
Skrevet kl. 21:29

Tak for inputet - og kan efterhånden kun give dig ret i det er smartest at finde mig en partner Yes 
Og er også så småt gået igang med at lære at kode - men vil tage lang tid at komme op på det niveau jeg skal havde kodet på, så derfor vil jeg gerne igang imens jeg selv også lærer at kode.

og angående ideen er jeg villig til at gå lang, så langt det nu er muligt, eftersom jeg også har en skolle jeg lige skal havde passet osv :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 21:33

Christian:

Hej Daniel. Hvad er dine kompetencer indenfor programmering? :) 

Hej Christian

Jeg arbejder professionelt med programmering i et webbureau, jeg har kun erfaring med web-udvikling.

HTML, CSS, JavaScript, .NET - Leder du efter noget specifikt?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)