Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailadresser fra Forbrugerliv.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har indgået en aftale med Forbrugerliv.dk om at de skal opsamle emailadresser via en konkurrence fra deres site.

I går lavede jeg så en test på de 3800 adresser jeg havde fået i første omgang. Jeg sendte et nyhedsbrev ud med gratis fragt kun een dag. Der kom 1 bestilling som benyttede sig af tilbuddet. Normalt når vi laver gratis fragt via vores nyhedsbrev får vi rigtig mange bestillinger. Så jeg vil mene at det viser at emailadresserne ikke er brugbare. Jeg ved jo godt at mange blot tilmelder sig pga. konkurrencen - og at værdien af disse adresser dermed heller ikke er særlig høj. Men at en ud af 3800 modtagere ligger en bestilling er ekstremt lav.

Man lærer af sine erfaringer - og det var så både første og sidste gang at jeg køber emailadresser... 

Hvad er jeres erfaringer med Forbrugerliv.dk ?  I følge dem selv er jeg den allerførste kunde som ikke har nydt godt af de mange mailadresser :·)

Gad også vide hvordan man står rent juridisk.... men jeg har naturligvis selv sagt ja til samarbejdet - så det er nok bare lærepenge... 

Mange hilsener Helle 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:59

Hej Helle,

Vi er helt sikkert ikke de eneste kunder :-).

De e-mail-adresser jeg købte, levede overhovedet ikke op til det lovede, og jeg har også stærkt overvejet at undlade betaling pga. mangelfuld leverance.

Man skal selvfølgelig ikke kaste om sig med ord som bondefangeri, men jeg KAN ikke forestille mig at det foretagende har mange glade kunder - hvilket vel er grunden til at de benytter sig af uopfordret e-mail-henvendelse for at komme af med produktet.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:08

jeg tror desværre responsen passer fint til kvaliteten.

jeg har også tidligere købt leads, og hvis 1 ud af 100 overhovedet vidste hvad jeg talte om når jeg kontaktede dem var jeg heldig :(

Tror det bliver spammet ud på ubrugelige sider, og mixet sammen med utallige andre konkurrencer, således at kunderne ikke aner hvad de har deltaget i / sagt ja tak til.

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 10:15

Jeg tror desværre også at det passer meget godt, men der er mange som altid har for høje forventninger til det at købe mailadresser. Jeg tror ikke man skal forventer at få mere end et par promiller i ordre, men det kommer selvfølgelig også an på hvor disse mailadresser kommer fra og hvor høj din konverteringsrate er på dit site i forvejen, men et godt råd er altid at holde igen med forventningerne til det. :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå men Helle... her knap 5 år efter dit køb, hvordan er det så gået med de famøse mailadresser :o). 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:24

HAHAH

Ups....

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Shh Aps Skrevet kl. 09:20

GULD .... haha