Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig WordPress udvikler søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at vi vil lancere vores site (filecamp.com) på flere sprog end de nuværende to (DK/UK), vil vi også flytte sitet fra vores nuværende CMS system over til WordPress.

Vi har selv travlt med andre ting og derfor vil vi forsøge at udlicitere denne opgave. Derfor har vi brug for en WordPress haj, der kan flytte hele vores eksisterende website over i WordPress. Vi er rimeligt godt tilfredse med vores nuværende design og ønsker så vidt muligt at fortsætte med det. Dog kan der blive tale om at udvikle yderligere et par landingpage templates (efter vores anvisninger).

Det er vigtigt at personen har erfaring i at arbejde med WordPress sites på flere sprog samt har erfaring med SEO ift. WordPress.

Er der nogle der kan anbefale en dygtig WordPress gut/gutinde der kunne tænkes at ville byde ind?

Mvh.
Jesper
Filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

Hej Jesper

Det kan jeg godt hjælpe jer med.

Lad os tage en snak og jeg laver en pris til jer.

Venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 18:20

Hej igen

Flere har nu sendt mig private beskeder og spurgt ind til vores budget på opgaven. Og jeg vil tro at det på ligger et sted mellem 6-12.000 DKK. Afhængigt af hvordan vi opdeler arbejdet mellem os, og jer. Jo mindre tid vi selv skal bruge på det, jo mere er vi villige til at betale for hjælpen.

Men først kunne vi rigtigt godt tænke os at se nogle referencer på hvordan I har implementeret flere sprog på et WordPress site.

Mvh.
Jesper
Filecamp.com

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47

Hej Jesper

Jeg sender det lige på mail.

vh Line

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er mange spørgsmål til sådan en opgave, og 6-12.000,- kroner er et lille budget.
Vi tager kr. 700,- plus moms i timen og arbejder altid på timeestimat, ud fra den viden vi har når vi går i gang med opgaven.

Et par spørgsmål til opgaven:

1)
Jeg kan se I har 443 sider i Google - men hvormange forskellige skabeloner ligger de i? Det som tager tid, er at lave skabelonerne, da jeg regner med I selv vil ligge indhold i.

Har du en oversigt over jeres skabeloner, og hvilken funktionalitet der ligger bag? Der kan jo ligge mange ting som man kan overse.

2)
Der er også nogle fejl. Hvis jeg står på http://filecamp.com/W/en/Web/CMS/Pricing+and+Plans og klikker Trial, så kommer en hvis side: http://filecamp.com/W/Free+Trial/731

Hvad sker der på denne side?

Du kan læse lidt om mine erfaringer med WP sprogversionering her:
http://www.pixelhuset.dk/wordpress-sprogversionering-mine-erfaringer

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 23:27

Hej Line

Tusind tak. Vi kigger på det og vender snarest tilbage.

Mvh.
Jesper

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 23:36

Hej Peter

Ja, vi har styr på hvilke skabeloner der skal laves og hvilken funktionalitet der ligger bag.

Umiddelbart er det ikke så kompliceret og hvis der alligevel skulle dukke noget op kan en af vores egne udviklere sikkert hjælpe.

Og ja, det kan godt tænkes at vi selv kommer til at lægge det meste indhold ind.

Vi vil kigge videre på jeres site og læse om dine erfaringer med WP sprogversioneringer. Vi vender tilbage...

P.S. Og tak for "fejlen" !!! ... ups :( ... den er nu rettet.

Mvh.

Jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:16

Hi Jesper,

I have written to you :)

But would you mind sharing your email?

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 17:40

Kære alle

Tusind tak for beskeder og input!

Status herfra er at vi nu overvejer de forskellige muligheder. Vi kan godt se at opgaven måske er lidt større end vi oprindeligt havde troet.
Og hvis vi skal i gang med en større opdatering, er der flere andre ting vi også gerne vil optimere på.

Igen tak for jeres hjælp, jeg gemmer jeres kontakt info og vender tilbage til jer når vi er mere "klare i spyttet".

Mvh.
Jesper

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)