Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du skrive en artikel for mig til min nye blog, mod links til din side? SKAL handle om enten Affiliate, Adsense el. adwords.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nu er jeg igang med at lave en blog... det tager lang tid og jeg er knapt færdig  med 1/3 endnu. 

Men jeg er også ny i det med at lave WP sider.

Det haster ikke, det er en hyggeblog og det er meningen at når alle afsnit er skrevet på siden, så vil bloggen blive brugt til nye erfaringer indenfor de afsnit jeg har skrevet om. 

Det var i første omgang meningen at bloggen KUN skulle handle om de måder jeg selv har tjent lidt ekstra lommepenge på, og stadig gør i ny og næ, men nu er jeg faldet over emnet afiliate, adsense og adwords og tænker at mine læsere skal have mulighed for at lære lidt om disse emner, udfra andres erfaring.

Kunne du tænke dig at lave en artikel eller flere mod at få din hjemmeside/blog eller virksomhed vist på artiklen, så hører jeg gerne fra dig. 

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:16

Slet ingen der vil lave en lille artikel til min blog? 

Det er helt ok hvis det kun er et af emnerne... jeg kan selvfølgelig google dem, men synes det er sjovere hvis der bliver skrevet om hvordan det virker i praksis og hvad det  har givet dig/jer af ekstra indkomst.

:)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:35

Jeg er meget interesseret i at skrive lidt om mit affiliate eventyr.

Skriv en pm, så kan vi snakke videre om det :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:47

Hej Sue.

Jeg skriver til dig – ikke fordi jeg vil skrive en artikel for dig; men fordi jeg vil hjælpe dig lidt.

At få nogen til at skrive et blogindlæg om AdWords matcher på ingen måde relevansen for din målgruppe.

Du har brug for at være relevant over for mødre, der er bekymrede for deres børns sikkerhed - og kun det!

Hvis I selv skal ud over rampen bør I følge opskriften jeg har beskrevet her:

http://www.imarketing.dk/?P=Faa-Succes-med-dit-salg-paa-Internettet.82.548.548.0.i

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54

Christian iMARKETING:

At få nogen til at skrive et blogindlæg om AdWords matcher på ingen måde relevansen for din målgruppe.

Du har brug for at være relevant over for mødre, der er bekymrede for deres børns sikkerhed - og kun det!

øh, hvis hendes hygge blog handler om affiliate, adsense mm, så er det jo ikke relevant at skrive til bekymrede mødre!

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:55

Christian iMARKETING:

Hej Sue.

Jeg skriver til dig – ikke fordi jeg vil skrive en artikel for dig; men fordi jeg vil hjælpe dig lidt.

Jeg tror det er til bloggen lommepenge.nu, og derfor vil jeg nu mene det er relevant :) Tror det var en misforståelse? :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:58

Ronnie Gejl:

Jeg er meget interesseret i at skrive lidt om mit affiliate eventyr.

Skriv en pm, så kan vi snakke videre om det :)

Lyder godt. Hvad skal jeg sende til dig i en PM?

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:59

Christian iMARKETING:

Hej Sue.

Hvis I selv skal ud over rampen bør I følge opskriften jeg har beskrevet her:

http://www.imarketing.dk/?P=Faa-Succes-med-dit-salg-paa-Internettet.82.548.548.0.i

Venlig hilsen,

Hej og tak for din bekymring - men det er to forskellige virksomheder :)

Jeg har flere.. så jeg går udfra at du troede det handlede om pusleseler. 

:)

Fortsat god dag :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)