Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synkronisere gmail og outlook?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg har vel ca 10 mail konto fordelt på 5 domæner. Lige nu kører jeg pop3 i min outlook. Jeg vil meget gerne have hjælp til at få det hele opsat så jeg kan læse alle mails via gmail, men stadig downloade mails og besvare dem via outlook som sædvanligt.

Kan du det? Hvad vil det koste?

MVh

Morten

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:41

Det kender jeg en, som også godt vil vide noget om. Hidtil er det ikke lykkedes her :-) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:45

Hejsa.

Du laver dit opsæt som du plejer via pop3 i outlook, men du sørger for, at dine mails også bliver videresendt til din gmail. Har du prøvet det?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 21:47

Du vil have opsat din domæne mail via gmail, forstået korrekt? Dette er jeg uforstående overfor, hvorfor ikke bare bruge outlook.

Hvis du har firmamail via gmail, burde det ikke være noget problem.

Selv har jeg en gmail opsat til Outlook, samt mit domænemail (via webhost) også til Outlook.

Synes det er dejligt at køre alt igennem outlook, da det har en masse funktioner.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:53

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hejsa.

Du laver dit opsæt som du plejer via pop3 i outlook, men du sørger for, at dine mails også bliver videresendt til din gmail. Har du prøvet det?

VH. GrN.dk

Hej GrN

Tak :)

Hvis jeg bare videresender til gmail, så formoder jeg at jeg selv kommer til at stå som afsenderen? Når jeg tjekker mails på telefonen så vil overblikket være forsvundet hvis jeg selv står som afsender, for så skal jeg helt ind og åbne mailen før jeg kan se hvem den er fra...

Ellers dejlig simpel løsning Smile

MVh

Morten

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:56

Har du ikke mulighed for at bruge IMAP hos den udbyder hvor din mail ligger?

Jeg har brugt IMAP i mange år efterhånden, og det er rart at mail altid er synkroniseret uanset hvilken enhed jeg bruger :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:58

Mark | Parfume-S:

Du vil have opsat din domæne mail via gmail, forstået korrekt? Dette er jeg uforstående overfor, hvorfor ikke bare bruge outlook.

Hvis du har firmamail via gmail, burde det ikke være noget problem.

Selv har jeg en gmail opsat til Outlook, samt mit domænemail (via webhost) også til Outlook.

Synes det er dejligt at køre alt igennem outlook, da det har en masse funktioner.

Hej Mark

Jeg forstår sgu helt ærligt ikke alt hvad du skriver, men jeg vil gerne prøve at specificere hvad det er jeg vil opnå Smile

Efter kl. 16 så tjekker jeg mails på telefonen. Det samme gør jeg når jeg er væk fra kontoret. I dag tjekker jeg enten via webmail, hvilket er besværligt for jeg har som sagt ca. 10 mail konti fordelt på 5 domæner.

Ofte så bruger jeg også teamviewer til at logge på min arbejds pc hvor jeg så får adgang til at tjekke mails helt almindeligt via outlook. Men... det kræver vist 5 klik og lidt ventetid at gøre det på denne måde.

Jeg ved at jeg kan sætte telefonen op til min gmail så jeg får en besked og et link til mailen. Det er meget nemmere end at jeg selv skal tjekke hver 30. minut. 

Jeg er ikke interesseret i at svare på mails via gmail. For skal der svares på noget, så logger jeg bare på webmail eller på computeren via teamviewer. Jeg er blot interesseret i at finde 1 sted hvor jeg nemt og hurtigt kan tjekke alle mine mail konti.....

Håber det giver bedre mening nu :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:59

Oxkjær:

Har du ikke mulighed for at bruge IMAP hos den udbyder hvor din mail ligger?

Jeg har brugt IMAP i mange år efterhånden, og det er rart at mail altid er synkroniseret uanset hvilken enhed jeg bruger :-)

Jo - jeg kan bare ikke finde ud af at sætte det op i gmail...... 

- og det vil ejg gerne have hjælp til Smile

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Jo - jeg kan bare ikke finde ud af at sætte det op i gmail...

Hvorfor vil du sætte det op i Gmail?

Du opretter jo blot dine mailkontis som IMAP i dine email klienter på alle dine enheder.

Når man bruger IMAP, så befinder alle dine mails sig jo på mailserveren og ikke lokalt som det er tilfældet med POP3.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 10:43

Nu har jeg selv domæne mail på min telefon.(Jeg tjekker mail hele tiden og konstant)

Nu ved jeg ikke hvad du bruger, men jeg har iphone og den er sat op i det mailprogram der ligger på min telefon. Dvs, den skal blot sættes op. Et klik for at åbne mail (både gmail eller min domænemail) Og der kan du snildt opsætte alle dine domænemail med oversigt og gå ind på den enkelte udfra den konti du ønsker at hoppe på.

Nu er jeg dog skiftet over til OWA, der jeg er hoppet på Office365 bølgen. Men det er også blot et mailprogram, hvortil alle mine domænemail er samlet et sted.

Mvh Mark

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)