Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

132.000+ annoncer for en iPad

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg skal til at lave en konkurrence i mit månedsmagasin, der udkommer i 12.000 eksemplarer om måneden.
Konkurrencen løber i hele 2014 med månedsgevinster hver måned og en iPad som hovedgevinst.

Den som sponsorerer iPad'en får følgende:

• Bliver nævnt med navn, logo og website efter nærmere aftale i en helsides- eller halvsidesannonce for konkurrencen hver måned i hele 2014. Det er 144.000 trykte annoncer, hvoraf de 132.000 er husstandsomdelt. /3
  • En halvsidesannonce helt efter eget ønske i en valgfri måned i 2014. Det er en eksponering i 12.000 eksemplarer, hvoraf 11.000 er husstandsomdelt. En sådan annonce sælges til 1995 kr. + moms.
  • Halvsidesannoncen kan byttes til to kvartsides annoncer i hver sit nummer, hvis det ønskes.
  • Sponsor kommer med i dommerpanelet, og kan være med ved præmieoverrækkelsen, hvis det ønskes.
  • Jeg er lydhør over for andre ideer til værdifuld eksponering af sponsor.
Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer
Gang i Lokalområdet 
Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvilket Magasin taler vi omkring? Kan du måske sende mig mere info på chdue snabela rushnetworks punktum dk?

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:48

Hej Christian

Jeg har sendt dig en mail, men du får lige svaret her også. Måske sidder andre med de samme spørgsmål.

Konkurrencesponsoratet drejer sig om mit magasin "Gang i Lokalområdet".

Det er et meget populært lokalt månedsmagasin, som udkommer i Nordvestjylland - nærmere betegnet i Struer Kommune og i den gamle Sydthy Kommune.

Bladet husstandsomdeles - også til dem, der siger nej tak til reklamer, i 11.000 eksemplarer. Struer by dækkes ved, at bladet er lagt frem i udvalgte butikker og institutioner.

Stoffet i bladet er lokalt stof - mest baseret på aktiviteter i foreningerne, men også lidt erhvervsstof og politisk stof.
I 2014, vil der komme forskellige temanumre - i januar er det sundhed, hvor halvdelen af bladet er fyldt med gode artikler skrevet af lokale sundhedsfolk - fysioterapeuter, fitnessejere, kommunens forebyggelsesfolk og andre.

Konkurrencen er en skrivekonkurrence, hvor der findes en vinder hver måned, der vinder et gavekort til en lokal butik. Når vi har 12 vindere, finder vi en vinder af hovedgevinsten - en iPad.

Sig til, hvis du vil vide mere.

venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:19

0825.32.pdf

Her ses et eksempel på en helsidesannonce for konkurrencen. 
Et eller andet synligt sted kan hovedpræmiesponsorens oplysninger stå. F.eks. på iPad'ens skærm, hvis det skulle være.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 05:01

En halv time online - så var der kontakt.
Herefter et par mails om praktiske detaljer frem og tilbage i løbet af dagen, og efter i alt 7 timer var aftalen på plads.

Jeg er bare rigtig glad for Amino.Yes

Hans 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)