Hej Den som sponsorerer iPad'en får følgende:
Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer Gang i Lokalområdet |
Hvilket Magasin taler vi omkring? Kan du måske sende mig mere info på chdue snabela rushnetworks punktum dk?
Hej Den som sponsorerer iPad'en får følgende:
Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer Gang i Lokalområdet |
Hvilket Magasin taler vi omkring? Kan du måske sende mig mere info på chdue snabela rushnetworks punktum dk? |
Hej Christian Jeg har sendt dig en mail, men du får lige svaret her også. Måske sidder andre med de samme spørgsmål. Konkurrencesponsoratet drejer sig om mit magasin "Gang i Lokalområdet". Det er et meget populært lokalt månedsmagasin, som udkommer i Nordvestjylland - nærmere betegnet i Struer Kommune og i den gamle Sydthy Kommune. Bladet husstandsomdeles - også til dem, der siger nej tak til reklamer, i 11.000 eksemplarer. Struer by dækkes ved, at bladet er lagt frem i udvalgte butikker og institutioner. Stoffet i bladet er lokalt stof - mest baseret på aktiviteter i foreningerne, men også lidt erhvervsstof og politisk stof. Konkurrencen er en skrivekonkurrence, hvor der findes en vinder hver måned, der vinder et gavekort til en lokal butik. Når vi har 12 vindere, finder vi en vinder af hovedgevinsten - en iPad.
Sig til, hvis du vil vide mere.
venlig hilsen Hans |
Her ses et eksempel på en helsidesannonce for konkurrencen. Venlig hilsen Hans |
En halv time online - så var der kontakt. Jeg er bare rigtig glad for Amino. Hans |