Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop udbyder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg skal have lavet en web shop i 2014 og jeg har beslutte mig for at lave den selv, selv om jeg ikke har forstand på det.

Jeg overvejer at benytte mig af tdc´s web shop eller golde planet´s løsning, er der nogen herinde som kan anbefale de to løsninger?

Eller eventuelt anbefale en anden løsning som ikke kræver den største viden.

Mvh

Beto24

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 10:38

De veldokumenterede webshop-løsninger fra etablerede virksomheder, som du kan overveje at kigge på er:

HostedShop - typisk gennem fx Wannafind

DanDomains Webshop og

ScanNets webshop

Du kan også overveje om fx danske Shoporama passer til dine behov. Alternativt så er der de store hostede løsninger som fx Shopify.

Med ovenstående løsninger er der masser af hjælp at hente - så er det bare at finde ud af hvad der spiller bedst for dig.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 11:13

Peter har nævnt nogle rigtig gode udbydere hvor du ikke selv skal være på forkant med opdateringer & designs.

Jeg har selv prøvet dem alle.

Ialt ydmyghed uden at gøre nogen sure så vil jeg foreslå løsningen hos Wannafind.

Tror nemlig der kommer til at ske noget stort i 2014.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 14:49

Den slags udtalelser forpligter ;-) Hvad er det der kommer til at ske.

Og, nu da jeg nævte Wannafind bør jeg, med rette, også nævne SmartWeb.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:55

Ulempen ved disse frem for for eksempel WooCommerce er at du er bundet til den platform. Vi kan hjælpe med opsætningen og driften af shoppen hvis du ønsker dette.

Du kan jo eventuelt tage kontakt til os. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)