Hej |
Glemte at skrive at jeg skal også betale 20.000 kr/årligt for varme. Dvs. 170.000 kr/årligt for husleje og varme. For 150 m2.
Nu er bare spørgsmål at jeg kan forhandle huslejen i Aps eller ej?
Hej |
Glemte at skrive at jeg skal også betale 20.000 kr/årligt for varme. Dvs. 170.000 kr/årligt for husleje og varme. For 150 m2. |
Ja selvfølgeligt kan du forhandle huslejen. Der må vel være en årsag til de vil købe de anparter, så det første er vel at være sikker på, at den pris du skal gi er korrekt i forhold til det ApS så du ikke køber katten i sækken. Det kræver regnskaber og en vis due-diligence og en revisor ind over vil jeg mene Husleje kan du naturligvis forhandle, MEN - det er ikke lige til at forså hvem der er lejer. Hvis det er det ApS du køber dig ind i, så betaler du jo til en vis grad til dig selve og hvis alle betaler det samme per m2 som rent faktisk bruges, så er den vel ikke så vanskelig. Hvis det er dig personligt der skal leje dig ind hos det aps du kommer til at eje, så gælder jo samme sag - du skal så ha helt samme vilkår som de tre der er ejere i dag, i forhold til pris per m2 og bestemt ikke betale for noget du ikke udnytter, hvis ikke de andre gør helt samme de 1000 kr kold leje per m2 som 150.000 kr for 150 m2 jo er, er en ganske høj leje som ville forudsætte en ganske fin beliggenhed i alle fald Start med at få en revisor due-diligence af selskabet inden du køber anparter, så ved du automatisk også meget mere om de andres lejeforhold vh |