Har du en slikbutik, kiosk, biograf eller lignende, og køber minimum 250 kilo ( en palle) af gangen, har jeg lavet et super tilbud til dig. Du får tilsendt et online bestillingsark, hvor du ( foreløbig) kan vælge mellem små 400 varianter bland selv slik - mange flere kommer til når jeg får tid til at lægge det ind i arket. Simpelt og overskueligt prissystem, med faste priser og blot to prisgrupper, så du ikke behøver spekulere over tilbud, rabatordninger, årsbonusser og andre ugennemsigtige elementer.
Derudover er der chokoladebarer, slikposer i alle størrelser, skittles mv. Priserne tåler uden tvivl sammenligning med hvilken som helst grossist du måtte have i dag. Varerne leveres frit med fragtmand over hele landet ( brofaste øer ), og du skal regne med 2- 4 dages levering. Kontakt mig via oplysningerne på hjemmesiden , med dine forretningsdata.
|
Hej Jesper.
Jeg er ikke selv indehaver af en slikbutik, men kender et par venner der er. Jeg skal huske at nævne sliknet ved lejlighed! Er priserne, ved køb af en palle, som oplyst på siden?