Hej med jer Jeg er ved at gå ud af mit gode skind over det dårlige internet og telefon signal i min lejlighed. Jeg bor i København nv - nærmere bestemt lige ved Gruntvigskirken. Af en eller anden årsag mangler der dækning lige her, selvom det er i København. Jeg har talt med mine underboer om det, og de har præcist samme problem. Telefonsamtaler bliver afbrudt, fordi vores telefoner af og til ikke har signal og vores internet kører ekstremt ustabilt og langsomt. Jeg er mest frustreret over mit internet, da jeg er begyndt at arbejde hjemmefra og er afhængig af stabilt og nogenlunde hurtigt internet. Jeg har internet bredbånd gennem Fullrate. Jeg har talt med dem flere gange om problemet og har opdateret min router og endda fået skiftet routeren, men intet hjælper. Af og til kører internettet fint nogle timer, så kører det igen helt ekstremt langsomt og ustabilt nogle timer og så forfra igen. Jeg har overvejet at skifte til en anden bredbåndudbyder, men jeg tror simpelthen det er et generelt problem med signalet lige her lokalt. Findes der nogen muligheder for at få stabilt internet her, det er jo trods alt Købenavn? |
Du er nødt til at tjekke dækningskort fra alle udbyderne i området mht. dit telefoni. Det kan sagtens være at 3 dækker, men at TDC ikke gør. Med hensyn til internet så undersøg om ikke du kan få fiber gennem waoo eller kabel bredbånd gennem yousee. Det vil med stor sandsynlighed ikke hjælpe dig at skifte til en anden udbyder på samme teknologi (telefonlinjen). Du kan finde de fleste af udbyderne her: http://www.bredbaand-internet.dk/