Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

'det gode program' i pressen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

www.onapp.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:30

Ditlev:

Hej Ditlev

Jeg ved ikke, hvordan det hænger sammen - men forventer helt sikkert, at der er en god forklaring.

Medstifteren Jonathan Løw kender jeg personligt og netop kun for det gode, hvorfor jeg heller ikke i min vildeste fantasi kan forestille mig, at der på noget tidspunkt har været tale om bevidst at føre nogen bag lyset.

Engodsags koncept og idé er så tæt forbundet med troværdighed og rene linjer, at der må være tale om enten en misforståelse eller et uforudset problem, som åbent og ærligt vil blive forklaret til punkt og prikke. På deres egen side er de kommet med et foreløbigt svar, men netop da de i høj grad skal være forgangsmænd, går jeg udfra at de undersøger og afdækker sagen fuldstændigt til bunds, før der kommer en endelig udmelding.

Mvh. René 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:41

René Gade Mikkelsen - Dribling:

Hvis det er sandt at de har været i dialog med engodsag, og engodsag ikke har fået lukket deres hul/fejl, eller stoppet deres svindelnummer(jeg ønsker ikke at tage stilling til om det er et bevidst svindelnummer eller en fejl i deres software) så synes jeg det er ærgeligt. Den slags burde slet ikke nå så langt at det skulle i pressen for at der sker noget.

På deres egen side er de kommet med et foreløbigt svar

Jeg har ledt lidt efter det på deres side, enten er jeg blind og ellers har de skjult det godt :) Kan du komme med et direkte link Rene.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:52
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:02

Hej Martin

Jeg så den på deres side for et par dage siden, men jeg kan heller ikke finde den længere. Uddrag af den står dog i bunden af artiklen her fra Comon.dk: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=32686

Mvh. René

Mange tak Rene, altid rart at høre sagen fra begge sider.
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 19:35

ok - gad vide hvad Riverhill er så sure over så?

Oh well, altid godt at få historien fra to sider ja :)

D

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)