Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav, er der nogle her der kender www.alibaba.com?                                                                                                                                            Hvis der er, kender i så nogle metoder man gøre sig sikker på at man ikke bliver taget i røven af de kinesere?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Trendmonkey.dk Skrevet kl. 00:47

Hey Pall..

Nu kommer det helt an på, hvad du har i tankerne at købe. Alibaba.com har en søsterside: Aliexpress, der har du muligheden for at betale med kreditkort/betalingskort, og pengene går igennem Alibabas Escrow. Det vil sige, at sælger ikke kan få sine penge, før du har modtaget OG godkendt din ordre. 

Jeg håber det hjalp lidt, ellers spørger du bare igen :-)

God aften/nat

Christoffer

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:55

Det hjalp rigtig meget, vil bestemt kigge inde på den hjemmeside.

Mange tak :)

Fra Struer
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 83
Fra  Start Online ApS Skrevet kl. 05:11

Hej -

Ja jeg kender siden udemærket, fornuftig side, og ja Aliexpress.com er et alternativ. - Det skal dog siges at varerne typisk er dyrere derinde, fordi du er bedre beskyttet, og fordi det er målrettet den enkelte forbruger at handle derinde.

Alibaba.com - Jeg har selv brugt det rigtig meget, til ALT muligt. - Jeg finder det vigtigst at holde kontakt med leverandøren, og holde sig opdateret på hvor langt mine varer er, efter jeg har betalt. i mine tilfælde altid under 10.000,- så skaden ikke var så stor hvis de tog røven på mig.

Det er ikke mit indtryk at der er fyldt med svindlere derinde, men selvfølgelig er de der et eller andet sted. - Jeg er ALDRIG blevet snydt derinde, og har handlet både der og på aliexpress siden 2010.

Håber det er et brugbart svar :)

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)