Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at finde virksomhedsnavn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Weber er et fedt navn sammen med andre som Lego, Amino og andre syntes jeg simpelt hen ikke at kan komme på et bedre og mere passende navn til et godt brand andet end Havrilo. Det er jo perfekt,  jeg ved godt det lyder underligt for dig selv fordi det er dit efternavn,  men det er simpet hen bare perfekt. Der er ikke nogen der har syntes det er underligt at vores stereo anlæg hedder bang og Olufsen, vores telefoner hedder Ericson osv.

Det er ikke for at gøre grin med dit navn, men jeg har aldrig hørt Havrilo før, og der er da ikke noget mere passende navn på grill. Du må ikke tage dette personligt,  mange brand navne er sammensat af to ord. Havrilo ville være et stykke udstyr jeg køber i butikken og tænker,  det var da et sjovt navn,  mon ikke det kommer af Have grill O eller noget i den stil. igen,  du må ikke tage det personligt,  jeg syntes bare du skal vide at Havrilo er og bliver det bedste brand navn du kan finde,  til hvilket som helst produkt.

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Hiller'd
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teddy. 

Ja det er meget sparsommelige oplysninger, men jeg har ikke lyst til at oplyse om mit produkt da det ikke findes i Europa og vil helst ikke have nogle konkurrenter. 

Det skal registeres i .com og .dk da jeg vil starte i Danmark og derefter udvide :). 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)