Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg løbe ind i problemer med denne idé?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

teddy12:

Fashion-Seller:

Sjovt nok har trådstarter heller ik påstået, at han var original, han har bare fundet et produkt, som han gerne ville producerer, hvis det var lovligt...

Alligevel skal han høre på dit morale ævl, selvom du selv har kopieret andres forretningside... Morale er godt, og dobbeltmorale er bare komisk! ;D

Og du behøver ik forsvare eller prøve at tale din egen forretning op overfor mig, for det er sådan set irrelevant, hva du laver og hvorfor. Pointen er, at du selv kopierer andres ide, og dermed ik er et hak bedre selv...

Jeg har vist ikke påstået noget om at være særlig god eller et hak bedre - Jeg ved ikke hvorfor du farer så meget i flint over, at jeg ikke syntes ideen om at kopiere et fedt originalt produkt, er særlig sympatisk og jeg er heller ikke sikker på at du har læst mit andet indlæg (efter trådstarter havde opponeret over min grovhed) hvor jeg argumenterede for et agentur i stedet for en kopi? Hvad med bare at lade trådstarter svare for sig selv - så kan du passe din solbrille butik imens, pleje dine dubiøse forbindelser til det europæiske parallelimport miljø og i øvrigt tænke over, om du ikke hellere skulle gøre brug af mine kompetencer, i stedet for at køre rundt på nettet, med et discount com uden m

Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret...

Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:48

teddy12:

Fashion-Seller:

Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret...

Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening...

Jeg tror ikke der er noget galt med nogen, bare fordi de mener noget andet end mig og jeg ved ikke om nogen har misforstået mig, men lad os bare begrave stridsøksen her og konkludere, at vi er enige om at være uenige - den sidste del af sætningen var bare en spøjs bemærkning til Cosmos.co

Ja "sjov" bemærkning eller noget. For når et mærke hedder Cosmos Co, så giver det også god mening at smide et m bagpå, så det hedder Cosmos.Com... I dont get it, men jeg håber du synes den var sjov ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:09

Christoffer Windfeld:

Fashion-Seller:
Du går bare igang, de har hverken rettigheder til butterflies eller træ, så du skal "bare" varierer designet de 15%, som det kræves...

Mange tak for svaret :-)

Er der mulighed for at slette denne tråd?

Jeg har anmeldt tråden, så vil en moderater sikkert redigerer i den eller slette den :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:30

Jon Skræntskov:

Forstår I hvad jeg mener?

Nej jeg forstår dig ik, når jeg først læser trådstarters oplæg, og derefter dit... 

Jon Skræntskov:

Men det er, hvad du gør med det marked du er i, der er interessant. At kopiere et eksisterende produkt er nogenlunde sige så meningsfuldt som at slå huller i vand - efter min mening. Istedet for at tage et eksisterende produkt og forbedre det og gøre det dit eget.

Er det ik en helgardering, det der? Man er ligesom nødtil at kopierer produktet, hvis man vil gøre det bedre eller personligt. Det vil stadigvæk være en butterfly i træ, uanset hvad du laver af forbedringer eller ændringer, med mindre du ændre materialerne også...

Men trådstarter skrev det her, og der står det tydeligt, hva intentionen var. Og det må være ud fra oplægget, at man diskuterer, ellers er det svært at være med :) 

Christoffer Windfeld:

Sagen er den, at jeg for længe siden opdagede to amerikanske gutter, som har lavet nogle butterflies i træ. Jeg synes de er hamrende fede, og jeg går med tanken om, at få dem produceret selv. Designet bliver selvfølgelig mit eget, men det kan nok ikke undgås, at de kommer til at ligne dem fra USA.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:44

Jon Skræntskov:

Du er da godtnok i defensiven idag, hva'?

Du må undskylde hvis jeg trådte dig over tæerne - jeg aner slet ikke hvad du laver, fashion-Seller

(udover hvad dit navn naturligvis signalerer)...

Defensiven? Jeg svarede bare på et indlæg fra teddy, som jeg ik synes var iorden, og nu giver du ham så ret, hvorefter du giver mig og trådstarter ret i, at han skal gå videre med sin ide. Så jeg påpeger blot, at du laver en helgardering, hvilket vel er fair nok? Jeg beklager da meget, hvis man ik må svare på indlæg, når du nu siger, jeg først er forkert på den, men i samme sætning vælger af bakke mig op...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:48

Jon Skræntskov:

Men det har jeg så nu... 

Men hvis dine produkter er originaler, som jeg går ud fra de er, hvorfor hulen forsvarer du så kopierne?

Indifferent? Hvor kom mit erhverv lige ind i den her debat henne? Og hvor kom kopier ind i billedet fra? Du tabte mig lige i debatten...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:04

Jon Skræntskov:

En helgardering? Spiller vi noget spil her? Jeg troede vi havde en meningsudveksling, og det er netop min menig jeg her lægger for dagen.

Du kan ik både give Teddy ret, og bagefter sige det, som trådstarter foreslog, og som jeg kommenterede ud fra... Så giver du begge ret, selvom det er modsætninger... Men vi lader den bare ligge... Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:14

Jon Skræntskov:

Skal vi to være enige i, at du ikke skal fortælle mig, hvad jeg kan og ikke kan skrive?

Det har jeg nu heller aldrig gjort, og det vil jeg heller ik gøre. Jeg har bare påpeget, at du lavede en helgardering i dit svar, når du giver begge sider i en diskussion ret...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:21

Jon Skræntskov:

Og at jeg laver eller ikke laver en helgardering er relevant fordi...?

Har du læst alle indlæg i tråden før du svarede? Det er interessant, fordi du skrev det her...

Jon Skræntskov:

Men det er, hvad du gør med det marked du er i, der er interessant. At kopiere et eksisterende produkt er nogenlunde sige så meningsfuldt som at slå huller i vand - efter min mening. Istedet for at tage et eksisterende produkt og forbedre det og gøre det dit eget.

Fra København V
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:01

Med hensyn til at være sympatisk i forretningsverden er da det sidste man skal være. Skulle han da tænke, fordi at de er kommet på denne ide så er det kun dem der har lov at producere dem? De har vel også godt af lidt konkurrence.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)