Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret... Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening... |
teddy12:Fashion-Seller:Trådstarter vil ik kopiere noget, han vil lade sig inspirere, der er kæmpe forskel! Men når nu to allerede har misforstået dit indlæg, så kunne du overveje, om det er os der er noget galt med, eller om du bare har formuleret dig forkert... Og ja jeg har læst dit andet indlæg, men jeg er på ingen måde enige med dig. Hvis man skulle følge den tankegang, så var der kun Ford biler på vejene, der fandtes kun Commadore computere og der var mange andre ting, som aldrig var blevet opfundet eller forbedret...
Hva angår den sidste sætning, så taler du vist om noget, du ik aner noget om, og den understregede del af sætningen giver meget lidt mening...
Jeg tror ikke der er noget galt med nogen, bare fordi de mener noget andet end mig og jeg ved ikke om nogen har misforstået mig, men lad os bare begrave stridsøksen her og konkludere, at vi er enige om at være uenige - den sidste del af sætningen var bare en spøjs bemærkning til Cosmos.co
Ja "sjov" bemærkning eller noget. For når et mærke hedder Cosmos Co, så giver det også god mening at smide et m bagpå, så det hedder Cosmos.Com... I dont get it, men jeg håber du synes den var sjov ;D
Bliv gratis medlem