Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook: 7000 kr for 2000 klik - Er det dyrt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg skriver for at få et godt råd omkring bureauer, der laver facebook annocering for sådan en som mig.

Jeg har fået et tilbud, der lyder på, at de laver en facebookannonce, der kommer frem i den definerede målgruppes newsfeed, og som linker ind til min hjemmeside.

De har givet mig et tilbud der lyder på ubegrænsede visninger, indtil 2000 klik er opnået. Dette koster 7000 kr.

Mit spørgsmål lyder nu på, hvad I mener om denne pris? Jeg synes, at det er så uigennemskueligt,især når man ikke har så meget forstand på det.

Hvordan kan de i øvrigt garantere mig 2000 klik? Det er jo ikke sikkert, at der lige er 2000 i den definerede målgruppe, som vil klikke på annoncen? Fordi det netop er så uigennemsigtigt, bliver jeg mistænksom og tænker straks, at de måske har sådan en "klik-generator", som kan lave de resterende/manglende kliks automatisk, hvis ikke de er opnået hos "rigtige mennesker".

Håber at nogle af jer kan hjælpe mig derude.

Mvh. Mette

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:47

Klik har ingen værdi. Du skal sørge for at få konventeringer ind i aftalen. Så x antal ordre kan udløse en betaling til dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 14:50

Hej Mette,

Det lyder umiddelbart ikke som nogen særlig god aftale. Et klik koster typisk omkring 1 krone hvis du selv opretter annoncen.

Du kan nok ikke få konvertering ind i aftalen med et Facebook bureau, men så kunne du måske overveje at lave en annonce selv. Det er altså ret nemt at gå til.

mvh

Tobias

Tilmeldt 10. Mar 12
Skrevet kl. 15:02

Tak for svar Tobias.

Det er et åbent arrangement, jeg skal annoncere for, hvorfor det ikke vil være relevant med konvertering i dette tilfælde.

Det kunne godt være, at jeg skulle forsøge selv så.

Tilmeldt 10. Mar 12
Skrevet kl. 15:03

Og så tak for dit svar Niels. Som sagt er ordre ikke relevant i mit tilfælde.

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 17:26

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)