Hejsa Jeg skriver for at få et godt råd omkring bureauer, der laver facebook annocering for sådan en som mig. Jeg har fået et tilbud, der lyder på, at de laver en facebookannonce, der kommer frem i den definerede målgruppes newsfeed, og som linker ind til min hjemmeside. De har givet mig et tilbud der lyder på ubegrænsede visninger, indtil 2000 klik er opnået. Dette koster 7000 kr. Mit spørgsmål lyder nu på, hvad I mener om denne pris? Jeg synes, at det er så uigennemskueligt,især når man ikke har så meget forstand på det. Hvordan kan de i øvrigt garantere mig 2000 klik? Det er jo ikke sikkert, at der lige er 2000 i den definerede målgruppe, som vil klikke på annoncen? Fordi det netop er så uigennemsigtigt, bliver jeg mistænksom og tænker straks, at de måske har sådan en "klik-generator", som kan lave de resterende/manglende kliks automatisk, hvis ikke de er opnået hos "rigtige mennesker". Håber at nogle af jer kan hjælpe mig derude. Mvh. Mette
|
Klik har ingen værdi. Du skal sørge for at få konventeringer ind i aftalen. Så x antal ordre kan udløse en betaling til dem.