Er der nogle der kan hjælpe mig. Jeg vil meget gerne have min hjemmeside på Google søgemaskiner, men hvad skal jeg gøre for at man kan google min side? Håber der nogle der kan hjælpe. Hilsen Ann. www.youngannsmart.dk |
Ann:Er der nogle der kan hjælpe mig.
Jeg vil meget gerne have min hjemmeside på Google søgemaskiner, men hvad skal jeg gøre for at man kan google min side?
Håber der nogle der kan hjælpe.
Hilsen Ann.
www.youngannsmart.dk
Hej Ann,
Din side er meget ny (fra oktober i år). Du skal afvente, at der kommer en google robot forbi din side og dermed "opdager" den.
Der er forskellige måder, at du kan gøre opmærksom på din side:
1) Hjælp iværksættere herinde på Amino. Måske er der en der klikker på din signatur.
2) Google Adwords (reklamer for din webshop på Google. Reklamerne du ser til højre, når du søger på Google).
3) Syntes jeg så en herinde med et webshop nyhedsbrev. Måske kunne dette være en løsning for dig?
4) Søgemaskine opdatering.
5) Aktiv Facebook profil, hvor du deler din viden og passion omkring ure med nyttige tips fx.: hvordan rengør man et ur bedst muligt (det skal være brugbart, før andre mennesker gider følge en).
6) Linkopbygning
Og sikkert mange andre ting.
OBS. Jeg lagde mærke til, at når man besøger din webside, så hedder din hjemmeside: http://sw6149.smart-web.dk/ Ved ikke om dette har en betydning for din ranking med mere. Men det er der sikkert nogle eksperter der kan hjælpe med.
God dag!