Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej Amino. hjælp til at komme på Googles søgeresultater

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan hjælpe mig.

Jeg vil meget gerne have min hjemmesideGoogle søgemaskiner, men hvad  skal jeg gøre for at man kan google min side?

Håber der nogle der kan hjælpe.

Hilsen Ann.

www.youngannsmart.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 13:35

Ann:

Er der nogle der kan hjælpe mig.

Jeg vil meget gerne have min hjemmeside på Google søgemaskiner, men hvad  skal jeg gøre for at man kan google min side?

Håber der nogle der kan hjælpe.

Hilsen Ann.

www.youngannsmart.dk

Hej Ann,

Din side er meget ny (fra oktober i år). Du skal afvente, at der kommer en google robot forbi din side og dermed "opdager" den.

Der er forskellige måder, at du kan gøre opmærksom på din side:

1) Hjælp iværksættere herinde på Amino. Måske er der en der klikker på din signatur.

2) Google Adwords (reklamer for din webshop på Google. Reklamerne du ser til højre, når du søger på Google).

3) Syntes jeg så en herinde med et webshop nyhedsbrev. Måske kunne dette være en løsning for dig?

4) Søgemaskine opdatering.

5) Aktiv Facebook profil, hvor du deler din viden og passion omkring ure med nyttige tips fx.: hvordan rengør man et ur bedst muligt (det skal være brugbart, før andre mennesker gider følge en). 

6) Linkopbygning

Og sikkert mange andre ting. Smile

OBS. Jeg lagde mærke til, at når man besøger din webside, så hedder din hjemmeside: http://sw6149.smart-web.dk/ Ved ikke om dette har en betydning for din ranking med mere. Men det er der sikkert nogle eksperter der kan hjælpe med.

God dag! Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:39

Som Jesper skriver, så skal du aller først få den til at svare på din eget domæne og ikke smart-webs.

Log in på din shop løsningen og vælg "Kontrolpanel" > "Sprog og domæner" og rediger din standardopsætning (blyanten ude til højre).

Under punktet "Domæne" skal du vælge dit eget domæne.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:42

Når du har fået det gjort, så skal du sætte dig ned og skrive nogle tekster til dine sider, du har jo praktisk taget ingen tekst på den shop :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ann:
Jeg vil meget gerne have min hjemmeside på Google søgemaskiner, men hvad  skal jeg gøre for at man kan google min side?

Du skal have fjernet dette i kildekoden:

<meta name="robots" content="noindex,nofollow" />

som angiver at du specifikt ikke ønsker siden indekseret på Google.

Derudover bør du overveje om ikke shoppen skal ligge på eget domæne, og ikke på et subdomæne til smartweb. Hvis shoppen skal ligge på eget domæne og den nuværende version bliver liggende offentlig tilgængeligt skal du ikke fjerne ovenstående meta, da du kun ønsker din side indekseret et sted.

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Sep 13
Skrevet kl. 13:51

Mange tak for hjælpen Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:55

Thomas Frost:

Du skal have fjernet dette i kildekoden:

<meta name="robots" content="noindex,nofollow" />

Og dette ændrer du samme sted som det med domænet, du sætter blot flueben i "Indekser på søgemaskiner".

Fra Danmark
Tilmeldt 1. Sep 13
Skrevet kl. 14:02

Du skal have mange tak for hjælpen :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:11

Du skal have lavet noget helt grundliggende SEO på din side. Umiddelbart er der intet foretaget og før det sker, så skal du nok ikke regne med den store indeksering fra Google :)

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 08:41

Hej Ann.

Som det bliver sagt igen og igen, så skal du faktisk bare vente. Der er dog et par ting du kan gøre mens du ”venter”. Og det er det her med at få nogle relevante sider til at linke til din (backlinks). Her er nogle gode ideer:

1. Kan du få nogle til at blogge om dine smykker, med et link til din side?

2. Opret nogle sociale medie profiler fx Facebook, Twitter, Instagram osv. Skriv lidt om dine smykker derinde. Og forsøg på at få folk til at deltage aktivt, med likes, kommentarer, delinger osv.

3. Lav nogle YouTube videoer.

Der er lige et par småting som du bør få rettet… og helst i dag.

- Du mangler en Meta beskrivelse og et XML sitemap på din webside.

Du bør nok også få sat Google Analytics til, men det er fuldstendig op til dig, og har ikke nogle videre betydning for sidens placering på Google.

Alt held og lykke med din side og SEO

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)