Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en flash designer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle. Jeg står i den uheldige situation at jeg ikke har holdt mit flash kundskab ved lige.. Derfor skal jeg nu bruge en som kan hjælpe mig... Jeg arbejder som freelance fotograf og er igang med at uddanne mig til grafisk designer. Jeg har en hjemmeside som har behov for en omgang redesign. Jeg kunne godt tænke mig en flash side, men har ikke i sinde at betale 10k+ for en side der er opbygget fra bunden af. Jeg har i sinde at købe en template og så smide min info og billeder ind på den.. Er der en som har et par timer til rådighed og vil tjene en lille skilling.. så må du meget gerne kontakte mig. Jeg har al tekst og materiale som skal ind på siden.. Men smid mig en pm eller lign så kan vi snakke om det. Mvh Dennis
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flash er en skrækkelig ting at lave hele hjemmesider i. Man kan hverken bogmærke sider eller bruge sine frem- og tilbageknapper i browseren. Sidder folk på en langsom linje er det også et helvede at besøge en side lavet i flash.

Jeg vil anbefale at du laver den i XHTML så alle kan være med ligegyldigt hvilken browser de bruger, om det så er mobilen eller hvad folk så end finder på. Derefter kan du jo udvide det med noget AJAX så siden blir lidt mere spændende for folk med en browser der understøtter det, og til sidst vise dine billeder i Flash hvis du virkelig ønsker det via f.eks. http://slideshowpro.net/ eller http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/..

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret.. Det er et portfolio jeg skal have lavet.. så det er ikke en side med en masse info. Det er heller ikke en side jeg skal have lavet fra bunden af.. Det er en template hvor der bare skal sættes lidt info ind og nogle billeder. Jeg har haft en masse sider jeg selv har lavet, men de blir for "officielle" og lidt kedelige. Der er mere dynamik i en flash side og well.. Der er heller ikke snakke om en masse opdateringer.. så ingen nødvendighed med xml filer osv..
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)