Jeg er igang med at starte min egen webshop, der bla. skal være baseret på dropshipping. Derfor søger jeg danske dropshipper, der tilbyder tøj, sko parfumer osv.
Hvis der er er andre, der ligger ud med noget andet, så skriv endelig til mig.
Når i kontakter mig, må i meget gerne kort og godt beskrive hvad i har at tilbyde samt procentsatsen af det, som i tilbyder
Kontakt mig venligst via privat indbakke eller min mail.
Jeg kan godt forstå, at det undrer dig en smule. Men det er sådan, at min bruger "omardk" ikke er helt optimal, da jeg bla. ikke kan se mine opslag, beskeder osv. Derfor fandt jeg det nødvendigt og skrive opslaget på en anden bruger. Gudskelov er amino.dk en stor side, der med garanti kan rumme alle de opslags – og for den sags skyld 2 af samme art. Så det squ' går nok.
Har du iøvrigt nogle tilbuds til mig, siden du er inde på mit opslag?
Jeg kan godt forstå, at det undrer dig en smule. Men det er sådan, at min bruger "omardk" ikke er helt optimal, da jeg bla. ikke kan se mine opslag, beskeder osv. Derfor fandt jeg det nødvendigt og skrive opslaget på en anden bruger. Gudskelov er amino.dk en stor side, der med garanti kan rumme alle de opslags – og for den sags skyld 2 af samme art. Så det squ' går nok.
Bummer, men pyt med det. :)
omar5800:
Har du iøvrigt nogle tilbuds til mig, siden du er inde på mit opslag?
Ikke noget konkret, desværre. Men jeg kan forsøge lidt hjælp. Prøv den her dropshipping leverandør søgning. Kunne være du fandt noget derinde. :)