Hej Amino. |
Det er jo nærmest umuligt at hjælpe ud fra et skærmprint, kan man ikke se hjemmesiden online?
Umiddelbart kunne det tyde på, at du har sat en fast bredde på hvert menupunkt, men det er kun et gæt.
Hej Amino. |
Det er jo nærmest umuligt at hjælpe ud fra et skærmprint, kan man ikke se hjemmesiden online? Umiddelbart kunne det tyde på, at du har sat en fast bredde på hvert menupunkt, men det er kun et gæt. |
Desværre grunden til at jeg har uploadet et billede er fordi siden endnu ikke er online. |
Nærmere width .... |
Kopier CSS koden for menuen og post den her |
Hele menuen: #mainnav-menu {
}
Enkelte menu: #mainnav-menu a {
}
|
Du har en fast bredde & højde på menuen, hvilket begrænser pladsen du har til menupunkterne. Så øg bredden på menuen eller reducer padding på menupunkterne. Lige nu er menupunktet "About RW" ikke bredt nok til at teksten kan stå på samme linje. :-) |
Jeg prøvede at sætte en "width" på: #mainnav-menu a:link, #mainnav-menu a:visited {
Og nu står "About B.W." på en linje og som jeg vil have det. Men som problemet blev løst er et nyt problem opstået. Når jeg går ind under "News" menuen, så lyser "News" op i en halvblå farve, men hele "oplysningen" af menuen er blevet alt for bred, og rager ind og næste menu: "Shop" - Jeg kan ikke forklare det særlig godt så her kommer et nyt billede:) Billede: http://imgur.com/cKfWyQB |
Hvis du kører med en fast bredde på dine menupunkter, så er der ingen grund til at have padding på menupunkterne. Prøv at rette din CSS til: #mainnav-menu a:link, #mainnav-menu a:visited { og husk at fjerne din padding fra menupunktet. Dog kan du godt have padding på i top og bund, hvis du ikke vil gøre brug af "line-height". Med venlig hilsen |