Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internt linkbuilding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg ville lige høre jeres tanker omkring min intern linkbuilding strategi. 

Jeg har fundet:

De 10 vigtigste kategorier

De 10 vigtigste undersider

De 10 vigtigste produkter

Herfra vil jeg linke til de relevante sider. Så kategori siderne linker til de mest relevante undersider og undersiderne linker til de vigtigste produkter. Samtidig vil der også blive linket til forsiden en del.

Jeg vil forsøge at have et internt link for hver 150 ord. 

Hvordan lyder dette i jeres ører? 

MVh. Jakob Wolff

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Hvis du laver det så det er let at finde rundt på siden for brugerne så går det nok ikke helt galt - google elsker i hvert fald wikipedia.

Jeg sidder selv og fundere lidt over inter linking for tiden og fandt i denne forbindelse denne interessante video om emnet som jeg tænkte jeg ville dele med dig:

http://moz.com/blog/smarter-internal-linking-whiteboard-friday

Mvh

Jan

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du er i gang med kaldes pagerank sculpting og det er fornuftigt, hvis det ikke overdrives.

Den interne linkning du beskriver vil jeg ikke anbefale.

Det vil blive irriterende at læse og fokus siderne vil få FOR meget fokus efter min mening.

I vise tilfælde kan det være naturligt at linke i teksten og der bør du gøre det.

Du kan sculpte på mange andre måder, hvor du ikke piller så meget ved brugervenligheden. Et sitemap, der kun indeholder links til de nævnte områder af dit site, vil gøre store dele af arbejdet for dig, hvis du linker til det fra samtlige undersider.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det tages til betragtning. 

Tak for jeres input. :)

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)