Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet Webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er relativt, så det er op til dig selv.
Hvor meget arbejde vil du lægge i det, og hvor mange penge har du til rådighed.

Det er i hvertfald de to ting der kommer til at betyde mest.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Taiga

Flot webshop. Antallet af besøgende afhænger helt af hvor god du er til at markedsføre dig.

Hvis jeg må komme med lidt kritik, så synes jeg at det er en skam, at produktbillederne falder sådan igennem. Jeg er ikke i tvivl om at produkterne er meget flotte, og at du har brugt meget tid på at tage billederne, men det ser ud til at kameraet du har brugt, samt belysningen ikke er god nok. Med sådan nogle produkter du har, der netop købes for at pynte, er det yderst vigtigt at produktbillederne tager sig allerbedst ud. Her er plads til forbedringer.

Håber du kan bruge tippet :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du får aktiveret google analystics, så de kan se hvor mange besøg du har og hvor de kommer fra. Så kan du også se hvilke sidder det er brugerne lander på først (landingpage)

Siden ser fint ud, men generelt skal der være mere tekst efter min mening. Det er en god idé med beskrivende tekster. Lav dem løbende. Google kan godt lide at der hele tiden tilføjes og ændres ting på siden. 

MEN Google analytics er vigtigst i første omgang, så begynder du nemlig at kunne forstå hvordan brugerne af din side bevæger sig rund og hvad de kikker mest på.

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar :)

Kamera er på ønskelisten :) Jeg bruger Facebook aktivt . Vi åbnede for mindre en 24 timer siden og vi har haft 160 besøgende .

Er bare lidt usikker på om det er godt nok ??

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt an på konverteringsraten af dine besøgende. Heller ét besøg der udmunder i et køb, end 160 besøg hvor ingen køber noget. Det er jo ingen kunst at skabe trafik fra venner, familie osv. Udfordringen ligger i at skabe trafik fra kunder der rent faktisk vil købe noget.

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er selvfølgelig rigtig Skype-Smile

Fra Frederikssund
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Amsi Business Solution Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Davs ''taiga''

  Jeg synes du må ikke være bekymret om hvor mange vil besøge din hjemside, man hvor mange vil blive og kommer tilbage på din webshop og even mere vigtige hvor mange vil købe på din hjemside.  Nu har du facebook hvor du kan nemt tiltrakke mennesker på din side, og google AdWords med den samme funktion.   Du skal bare promovere din webshop nu, so meget som du kan og skabe flere links til din hjemsiden på andre's væg.

  Jeg har også en hjemside som hedder www.ulise.dk og hvis du synes det hjælpe dig du kan godt opret en annonce derover med nogle af din produkter. Min side fokusere på alt dem som kan ikke dansk, og  kan godt sende par hunde mennesker på din siden. Ellers anden jeg synes du har gjort en godt arbejdet med din webshop og jeg håber du får en store succes.

   

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Stop and Wear Jewelry Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristy :)

Tak for positive ord om min Webshop :) Jeg er ikke bekymret over hvor mange der vil besøge min webshop , men var bare interresered i at høre andres erfaringer :)

Men det var måske en dum måde at spørge på ...:/ Men syns alligevel at det er godt at få konstruktiv kritik .. Det mottages med tak !! :)) Det at være Norsk i Danmark giver en del utfordringer ,,,, det er et svært sprog at lære . :) 

Synes din webshop er en rigtig god ide og håber du lykkes med den :)

Skriver en privat besked til dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)