Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

magento side problemer med betalings delen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

jeg kan ikke få den til at virke som den skal, og dem der har leveret siden har der ikke været den store hjælp fra.

kan det passe man ikke kan hæve direkte på magento siden, at man skal ind på quickpay systemet, og nu har jeg nogle ordre jeg har ldrig har fået penge fra.

jeg fik at vide at jeg skulle sende en ordre mail til kunden, og en faktura og så en afsendelse, og så kunne jeg gå ind på quickpay og hæve beløbet, men jeg kan stadig ikke finde dem derinde

kan nogle hjælpe, og evt med at bygge lidt videre på siden

kig ind på wristease.dk os se hvad i syntes der skal ændre, og kan heller ikke forstå hvorfor siden webshoppen er kommet på at man skal taste shop.wristease.dk

i stedet for bare wristease.dk

håber nogle kan hjælpe

hilsen

thomas

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:00

Hej Thomas

Hvis du bruger vores modul til Magento hentet fra MagentoConnect, så skulle det være muligt at trække pengene direkte fra Magento-manageren. Jeg har tjekket din opsætning i Quickpay og der manglede lidt der. Kan du prøve om det virker nu?

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med domænet, men det er måske noget dns eller opsætning af shoppen i Magento?

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 12:05

hejsa

den kommer op med den her, og det er skide træls dem der har sat den op bla en fra Amino, ikke kan få den iorden, frem og tilbage har det snart taget et år nu

Notifikationer

Besked

Failed to notify callbackurl "http://shop.wristease.dk/index.php/quickpaypayment/payment/callback/" for ordernumber "100000023" with message: Server responded with status code "500"

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:24

Kan jeg få dig til at tjekke om du har det nyeste modul fra os? Du bør kunne tjekke det via MagentoConnect.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)