hejsa jeg kan ikke få den til at virke som den skal, og dem der har leveret siden har der ikke været den store hjælp fra. kan det passe man ikke kan hæve direkte på magento siden, at man skal ind på quickpay systemet, og nu har jeg nogle ordre jeg har ldrig har fået penge fra. jeg fik at vide at jeg skulle sende en ordre mail til kunden, og en faktura og så en afsendelse, og så kunne jeg gå ind på quickpay og hæve beløbet, men jeg kan stadig ikke finde dem derinde kan nogle hjælpe, og evt med at bygge lidt videre på siden kig ind på wristease.dk os se hvad i syntes der skal ændre, og kan heller ikke forstå hvorfor siden webshoppen er kommet på at man skal taste shop.wristease.dk i stedet for bare wristease.dk håber nogle kan hjælpe hilsen thomas |
Hej Thomas
Hvis du bruger vores modul til Magento hentet fra MagentoConnect, så skulle det være muligt at trække pengene direkte fra Magento-manageren. Jeg har tjekket din opsætning i Quickpay og der manglede lidt der. Kan du prøve om det virker nu?
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med domænet, men det er måske noget dns eller opsætning af shoppen i Magento?