Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! skal få lavet en prototype, men hvor??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg har fået en super god idé her for nogle måneder siden. Det er en opfindelse jeg gerne vil have produceret og få ud på markedet. Jeg tror 100% på min idé og jeg er villig til at satse alt hvad jeg ejer på den.

Jeg står i den situation at jeg skal få lavet en prototype af min idé og få patent på den som det første. Jeg ved ikke helt hvor jeg kan få lavet en prototype henne. Jeg har søgt lidt rundt på nettet osv men uden held.

Jeg håber virkelig på at i kan hjælpe en ny iværksætter/opfinder som bar´ vil i gang! :D

Med venlig hilsen Genco :)

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Stage-Light Skrevet kl. 19:41

Hej Genco

Først og fremmest lyder det spændende og lyder som om du brænder 100 % for det :) 

Det er svært at give dig noget konkret svar, da du ikke skriver noget omkring materialet som dit produkt skal bestå af. Det er lettere af rådgive, hvis du skriver lidt omkring materialer f.eks. elektronik, træ, porcelæn etc. 

vh Jacob

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:54

Hej jacob.

Det er både plastik og elektronik og det ikke større end 30 cm.

Hvis det noget du kan hjælpe mig med, kan jeg med glæde fortælle dig mere om mit projekt.

Jeg har lavet hele min plan, lige fra prototype udvikling til markedsføring af min ide.

jeg mangler bare folk til at arbejde på min opfindelse. Kan bare ikke finde de rigtige folk til det. Jeg er os bange for at sige for meget før jeg har patent på den :)

Jeg brænder 1000% for det!

Jeg er klar på at satse alt hvad jeg ejer på det!

Med venlig hilsen

Genco

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Stage-Light Skrevet kl. 21:18

Jeg arbejder til daglig som automatiktekniker, så jeg er vandt til at rode med elektronik og PLC programmering.

Har en god omgangkreds af elektronikfagteknikere, som jeg studere med.

Tænker det første ville være at finde komponenter til prototypen, samle og teste osv. Udvikling af software hvis det skal bruges. 

vh Jacob 

Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:32

Hej 

Jeg har udviklet og produceret elektronik i mere end 20 år. Og er medejer af en udviklingsvirksomhed idag og har lavet mange produkter.

Se www.flexsolution.dk 

Skriven mail eller ring. Så la ver vi en NDA

Mvh

Henrik Warrer

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:22

Hvis du stadigvæk ikke har fundet den rigtige løsning til prototype fremstilling og produkt udvikling, kan du sende mig en PM med beskrivelse og så tager vi det derfra. Det kan godt være jeg kan hjælpe dig med opgaven...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)