Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af FlytForsikring.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Vi har behov for et par gode råd

Det drejer sig om markedsføring af www.flytforsikring.dk , hvor brugere af hjemmesiden nemt og gratis kan få 3 tilbud fra forskellige forsikringsselskaber

Vi tester i øjeblikket lidt adwords, facebook, dba og linkedin

Har i andre gode råd til hvordan vi kan promovere vores side?

Glæder mig til at høre fra jer

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:44

Du kan evt. købe en reklame banner på min side hvis du er interesseret?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:32

En god omgang affiliate marketing, hvor I betaler for nye leads, som jeres affiliates genererer, burde nok kunne give jer et godt boost i antallet af brugere af jeres side.

Jeg plejer at anbefale Partner-ads, fordi det virker som et af de letteste steder at starte sit eget affiliateprogram (i øvrigt også til en fair pris på +25% af affiliateudbetalingen til affiliatenetværket). Men der er mange andre affiliatenetværk at vælge i mellem. 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 18:24

ForsikringAgenten:
Har i andre gode råd til hvordan vi kan promovere vores side?

Hej Forsikringsagenten,

Jeg sidder til dagligt med salgs ansvaret for Open AdExchange der er et dansk content netværk (push markedsførng på danmarks største medier såsom Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Boligsiden samt mange flere).

Vores netværk levere ca. 600.000.000 annonce visninger pr. måned.

Annoncenetværket er et selfservice system og er CPC baseret og der er mulighed for billede annoncer, re-targeting, geotargeting, mobile device tagerting m.

Du er velkommen til at ringe til mig på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@openadex.dk så kan jeg fortælle yderligere omkring jeres muligheder.

Hvis der skulle være andre interesseret så er i meget velkommen til at kontakte mig.

Fortsæt god weekend.

//Martin Friis Guldborg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)