Jeg står og er i gang med at få stablet en virksomhed på benene, som gerne skulle tage fuld fart fremad i starten af det nye år.
Derfor søger jeg div. partnere, leverandører, Rest partiere og fast sortiment.
Jeg søger ting indenfor, bekældning, brugskunst, no name produkter osv. , det behøver ikke være fast sortiment gerne partivarer kan også bruges, størrelsen orden er ligegyldig, beløbsgrænser på div. partier har heller ingen mindtepris eller højeste pris, hvis tingene har interesse.
Smid en privat besked, eller her i tråden om hvad i ligger inde med og hvilke ting i eventuelt ville kunne skaffe og levere.
det kunne det i princippet godt, dog syntes jeg det virker til markedet er for proppet med uægte parfumer og folk sælger dem så billigt og kopier at det ville være svært at få noget salg i det, men hvis prisen er rigtigt har som skrevet alt interesse, så du skal være velkommen til at smide mig en prisliste :)
Det kan du have ret i. Nu har jeg ikke lige set en fake parfume, men man kan tjekke ægtheden på en parfume udfra stregkode og produktionskode og tvivler på om en eller begge ting er på en fake.
Men det er så en anden snak ;)
jeg prøver at lave noget til dig også tager vi den derfra.
Altså på div. markeder ser man folk sælge parfumer såsom Armen Code, osv. osv. altså åbenlyse kopier, men folk køber stadig med arme og ben fordi de er så billige og lugter lidt ligesom den ægte varer. :)
Men Alt har interesse, kommer an på sammensætningen og prisen, så smid endelig en Privat besked.
Her i opstarts fasen kunne især tekstil have interesse, jeg tænker børnetøj, mærke tøj og eventuelt div. små partier af let om sættelige produkter til at komme i gang med.