Tager i mod alle råd og forslag, idéer osv. Emil |
Har stærkt brug for jeres respons. :-)
Tager i mod alle råd og forslag, idéer osv. Emil |
Har stærkt brug for jeres respons. :-) |
Fin side. Lidt for mørk generelt. Teksten er for gråt i gråt. |
Laver små ændringer pt som kan være til gavn for din mening. Håber du kan lide det :-) |
- To store billeder med samme indhold? - Din c2a fanger mig overhovedet ikke. Det er alfa-omega med god c2a. - Dine billeder er forfærdelig dårlige. Det ligner noget, du hurtigt har stjålet fra google og forsøgt at fjerne den hvide baggrund i paint - uden held... - Jeres eneste produkt er simpelthen udsolgt? - Jeres mails i footeren fremstår ualmindeligt uprofessionelle. Få oprettet én mail på jeres domæne. - Få skrevet hele adresse + cvr nummer i footeren. - Detaljen med ""F"ind os på FaceBook"" virker ikke på mig. God vind :-) KH. Lars |
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Noget der generer mig lidt er "Den originale powerbank sælges nu på SuperPriser.dk", men jeres domæne er super-priser.COM. Superpriser.dk loader ikke, så det virkelig ikke særlig fedt at skrive. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Tak for det drenge. Ville sætte pris på eventuelle forslag til ændringer. Har prøvet at ændre det lidt så håber i synes det er bedre..
|
Få læst noget korrektur på hele siden. |
Tak for det. Kan du henvise mig til de stavefejl du har fundet? Emil |
"hvis i som kunder har stor efterspørgsmål på det valgte produkt." på din om os side. Dette er kun et eksempel. At læse korrektur inkluderer også tegnsætning, og det er generelt en mangelvarer, så dine sætninger bliver oftest meget lange og "kludret". Læs f.eks. denne: "Www.super-priser.com er en online shop designet så den er super simple at bruge og nem at finde rundt i. " |