Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme i kontakt med webfirma!

Side 5 ud af 13 (122 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Thomas Frost:
Firmaet er registreret i skattelyet Delaware (ligesom de fleste store amerikanske virksomheder vist i øvrigt er, men det er ikke noget plus når det er et lille webfirma). Delaware er kendt som et sted man kan oprette firmaer uden at offentligheden kender til ejerforhold.

 

Gode råd Thomas...... Men er du sikker på den her?

Hvis du er hurtig kan du nå at reservere navnet!Wink

Om jeg er sikker på Delaware er hvad man bedst kan betragte som et skattely (skattely er ikke altid kun lav skat men også graden af anonymitet)? Ja det er jeg rimelig sikker på :-)

http://www.nytimes.com/2012/07/01/business/how-delaware-thrives-as-a-corporate-tax-haven.html

Der er jo en grund til at næsten halvdelen af ALLE amerikanske selskaber er oprettet i lige præcis Delaware ;)

Citat:

It is also a great place to reduce a tax bill. Delaware today regularly tops lists of domestic and foreign tax havens because it allows companies to lower their taxes in another state — for instance, the state in which they actually do business or have their headquarters — by shifting royalties and similar revenues to holding companies in Delaware, where they are not taxed. In tax circles, the arrangement is known as “the Delaware loophole.” Over the last decade, the Delaware loophole has enabled corporations to reduce the taxes paid to other states by an estimated $9.5 billion.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas  -  du misforstod mig - jeg kender skam godt Delaware - min bemærkning gik såment på om det omtalte selskab nu også virkelig er registreret i Delaware. Et hint - du kan reservere firmanavnet for jeg tror 70 $....

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
så kun virkelig gratis hjælp og ikke noget med at arbejde som person nu og så næste år fakturere med moms

Selvfølgelig :) Jeg har i de seneste par måneder både udført opgaver, som er udført som ren hjælp, dvs. gratis, samt opgaver som er faktureret med personnummer. Men jeg kan sagtens lave aftaler og tage imod bestillinger, som så udføres efter nytår, og det er det mit nuværende tilbud går ud på. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Lindgren:
Men som ny bruger her på amino, er mit valg foretaget netop fordi han har over 100 indlæg her på amino, og alle i en pæn tone, og jeg føler amino består af seriøse mennesker, som hjælper og driver forretning herfra. 

Der tager du fejl. Jeg har været herinde i en del år, og der findes lige så mange dybt useriøse mennesker der arbejder kortsigtet, som seriøse der arbejder langsigtet. Så at personen poster 100 indlæg på Amino siger ingenting.

Kenneth Lindgren:
Jeg sidder samtidig i Spanien og kan derfor kun handle ud fra det som bliver skrevet frem og tilbage, og hvis man læser vores korrespondance vil enhver person som ikke selv har onde intentioner følge sig tryg med denne her person, og netop fordi manden ikke bare snakker volapyk, men hjælper med at skære tingene ud for en som fatter cirkus af hvad der evt tales om. 

Jeg har ikke onde intentioner, men kunne aldrig finde på at bestille noget som helst hos et firma der ikke eksisterer (man kunne i hvert fald ikke slå det op i Delaware firmaregister da jeg prøvede), drevet af en person der ikke vil stå frem.

Jeg vil sige til dig ligesom jeg sagde til den anden, at du kommer til at blive snydt mange gange hvis du ikke aner noget om IT, og dit eneste scam-filter er om en person er rar at snakke med og god til at forklare. Det er de fleste scammers jo.

Derimod har næsten ingen scammers et webcam der virker, så man kan tage første møde face-to-face på cam. De står heller ikke frem med navn på deres side og de kan ikke slås op på FB/G+/LinkedIn m.m. Deres bankkontonummer er hemmeligt og der er ikke opgivet CVR eller andet registreringsnummer.

Ham du har bestilt ved opfylder stort sort set ALT hvad der ligner scam, og du bør overveje hvordan du bedømmer folk i fremtiden, hvis ikke du vil snydes igen og igen. Bare et godt råd.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg undrer mig, men det nok bare mig der er for mistænkelig Smile

Jaa det er du :) Men forklaringen er ret enkel: jeg er under 18, og har derfor været lidt afhængig af andres hjælp for at kunne komme i gang, så jeg har kastet mig lidt hurtigt på hovedet ud i tingene, og tænkt at jeg kunne ordne formalia hen ad vejen.

Så alt det der skal der nok komme styr på og i mellemtiden kommer det ihvertfald ikke til at koste andre folk penge.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Thomas  -  du misforstod mig - jeg kender skam godt Delaware - min bemærkning gik såment på om det omtalte selskab nu også virkelig er registreret i Delaware. Et hint - du kan reservere firmanavnet for jeg tror 70 $....

Ahhhh :-) Jeg er med :-)

Ja jeg har heller ikke kunne finde noget på det navn, hvorfor jeg har spurgt hvad der står på de scammedes fakturaer, men ingen ønsker tilsyneladende at svare på hvem de har handlet med i forhold til fakturaen.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men den slags mennesker findes alle steder, og jeg ville blive paranoid hvis jeg skulle være bekymret for alle vil tage røven på mig, så jeg må ud fra det jeg føler så tage chancen og hoppe ud i det, ellers kan jeg sidde og skrive og bedømme de næste 12mdr uden at få en side i luften, og forhåbentligt tjene penge. 

Hvis personen vil tjene hurtige 30-50.000kr og så ødelægge hans forretning ved at fucke sit navn op på Amino fatter jeg ikke, men jeg må åbenbart bare være naiv. 

Han kan jo bare få et nyt alias, og har måske endda flere af slagsen, og læser måske endda med her..

Jeg gider ikke vræle over 1500kr men syns det trist at jeg endelig fik fat i en som forstod mig og havde en god dialog med og faktisk udrettede noget som var værd at arbejde videre med. Så det mest der jeg står nu. OG tro mig at vidste jeg hvem han var og fandt ud af han tog røven på mig, så rev jeg hoved af ham. 

Men han kunne skype mig og stadig gøre det, han kunne komme i mit hjem og stadig stikke af når pengene var betalt, du kan ALDRIG vide dig sikker, selvom de er registereret osv.

Alle de ting har jeg spurgt ham om, hvorfor han har adresse der, og om han selv udfører arbejdet og ikke sælger opgaven til en flok kinesere osv osv..

Så jeg mener selv jeg har gjort hvad jeg kunne, også derfor jeg ikke føler mig mere snydt end som sådan. 

Jeg er bare pisse ked af jeg ikke får lavet min hjemmeside til et et beløb mit budget kan bære.. :-/

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Jeg er ked af at høre, at du føler dig dårlig behandlet.

Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte mig direkte på tlf eller e-mail. Så løser vi problemet.

De bedste hilsner

Simon Madsen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Lindgren:
Hvis personen vil tjene hurtige 30-50.000kr og så ødelægge hans forretning ved at fucke sit navn op på Amino fatter jeg ikke, men jeg må åbenbart bare være naiv. 

Han har jo netop ikke fucket sit navn op, for ingen ved hvem han er. Han kan starte igen næste måned og score 30-50.000 igen. Og det er lige præcis grunden til man bør handle hos folk der står frem med navn og billede, kontonummer, CVR osv. Måske endda bruge en person man har fået anbefalet af andre.....

Står man 100 % frem, er det sjældent man har lyst til at ødelægge alt for 30.000 kr.

Chancen for en offentlig åben person med gode anbefalinger scammer dig er LANGT mindre end en der har gjort alt hvad han kan for at man kun kan finde ham vha. internationale retskendelser.

Kenneth Lindgren:
Så jeg mener selv jeg har gjort hvad jeg kunne, også derfor jeg ikke føler mig mere snydt end som sådan. 

Du handler hos en der bruger de allermest åbenlyse scamtaktikker og selv efter du får dem forklaret og begrundet, så mener du stadig du har gjort hvad du kunne? Det er nok ikke sidste gang du bliver snydt hvis du ikke lærer af dette, men jeg forstår dog meget bedre hvorfor disse mennesker kan blive ved og ved med at tjene så gode penge på deres scams, hvis det er så let. 

Det er ikke sikkert han er scammer, måske er han bare blevet syg. Men vil man minimere riskoen for at blive scammet bør man generelt bare ikke handle hos dem der bruger de mest åbenlyse scamtaktikker.

Side 5 ud af 13 (122 indlæg)