Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knæk cancer kampagne i Aalborg og omegn!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Vi havde igår besøg af to piger fra Flaskepant til Knæk Cancer, hvor vi donerede vores pant fra firmajulefrokosten. Jeg synes det er en enorm god og kreativ måde at samle ind til Knæk Cancer, og vil opfordre alle andre erhvervsdrivende fra Nordjylland til at kigge forbi deres Facebook side og støtte op omkring projektet.

I kan høre mere om dem og hvad projektet går ud på ved at se følgende video: 

">

">

">

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:32

Mange tak for de rosende ord, Anders :-) Vi håber selvfølgelig, der er en masse virksomheder der henover det næste år følger trop, så vi kan få indsamlet så meget som muligt til Knæk Cancer 2014. Jeres bidrag var i hvert fald utrolig flot. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:22

Det var så lidt Karin :)

Super initiativ!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:49

Jeg kan anbefale at læse T. Colin Campbels bøger: The China Study og  Whole, samt mange andre initiativer, hvis man seriøst ønsker at knække Cancer :-D

Eller skal vi blive ved med at leve i en boble?

Bemærk, at jeg har flere familiemedlemmer med kræft eller som allerede er døde af kræft.

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 23:32

Genialt koncept! Godt jeres ansatte kan drikke igennem for en god sag Skype-Giggle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)