Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukket butik, kun med login.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge en simpel shopløsning til at håndtere ordrer fra en kunde med flere afdelinger i flere lande.

Det må gerne være en oscommerce eller lign. men jeg kender ikke de forskellige systemer og ved derfor ikke om de kan håndtere de krav jeg har. Kravene er ikke store men de er der.

Shoppen skal være bygget, så det eneste man ser hvis man ikke har et login, er en forside som beder om brugernavn og password.

Der skal ikke være så meget tingel tangel, da det jo er en lukket side med et begrænset udvalg. Vi snakker 5-6 kategorier i venstre side og nyheder og kontaktinfo i topmenuen.

Derudover skal shoppen kunne følgende:

- Oversættes til 5-7 sprog og benytte sig af lige så mange valutaer.

- Håndtere tøjvarianter, som farve og størrelse.

- Fortællle kunden om han evt. har noget i restordre.

- Beregne leveringsomkostninger ud fra varenes vægt.

- Betalingsmulighederne skal kun være pr. faktura.

- Den skal være billigGeeked

 

Jeg ved at Dandomains løsning kan dette, men detsynes jeg er en alt for dyr løsning, også fordi jeg forventer at skulle bruge flere identiske shops senere, og DD's pris vil ramme omkring 1500,- pr. md.

 

  

 

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det vil en osCommerce nemt kunne sættes op til. Hvis du sender mig en e-mail på jrc@laika-it.dk med dine oplysninger, så vil jeg få kigget på et tilbud til dig.

 Med venlig hilsen
Johnny R. Christensen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke flere henvednelser tak.

 Laika IT var hurtig og kunne levere til en fair pris, og løb derfor med opgaven.

Jeg kan kun rose Johnny fra Laika IT for at være hurtig, præcis, effektiv, serviceminded og billig. Og andet behøver jeg heller ikkeWink

 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)