Hej Nogle gode ide er til hvilket system man skal anvende til ens hjemmeside?
|
umbraco
notepad
magento
.... der er mange
Wordpress er nok det mest udbredte, hvilket også betyder at der er rigtig meget hjælp at hente på nettet. Jeg leger personligt med det, og synes det kan enormt mange ting. |
Altså system? tænker du så også på webshop systemer? :.) |
// phone-gear.dk
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.
Det kommer helt an på hvad formålet med din hjemmeside er. Hvis du vil have en almindelig hjemmeside og/eller blog kan jeg kun anbefale wordpress. Især hvis du er ny i faget. Det er super nemt at navigere rundt i, og som tidligere nævnt, er der meget hjælp at hente via google og youtube. Er det derimod en webshop, så handler det mere om hvilke behov du har. Jeg er selv ny, når det kommer til hjemmeside og webshop, og arbejder i øjeblikket i prestashop. Det er igen nemt at komme i gang med, og prestashop har deres eget tilhørende forum, hvor du kan finde svar på det meste. Held og lykke med projektet! |
Hej Olrik. Der findes rigtig mange forskellige systemer der er gode. Et godt udgangspunkt er som regel Joomla, som dog godt kan være lidt kompliceret at komme i gang med. Hvis du vil høre mere om produktet, eller evt afprøve en demo kan jeg kontaktes på kontakt@webeo.dk Mvh. Andreas. |
Hej Olrik Nu nævner du ikke om det er dig selv der skal i gang eller om du vil have en til det. Jeg formoder det er dig selv. Der findes flere rigtig gode systemer, de mest kendte og gennem testede er Joomla og WordPress. Er det shop du skal have kan Joomla løfte opgaven hvor Wordpress har et plugin der godt kunne være bedre. Eller kan du bruge Magento der har en høj indlærings rate. Prestashop der kan klare alle dine ønsker. Til de systemer jeg har nævnt er der mange forum og video når der skal hentes hjælp. Du skal vælge det system DU har det godt med at arbejde i. Som du allerede nu kan se er der en lille "religions krig" på hvad system er bedst. Svaret er: Det DU syntes er godt at arbejde med. |
Hej Olrik Hvis det er en hjemmeside du skal have, så ville jeg vælge Wordpress og hvis det er en webshop du vil have så ville jeg vælge Wordpress med Woocommerce og Paypal betaling... Det er nemt og det virker og det er billigt. Venlig hilsen Line |
Hej
Tusind tak til alle for jeres gode input, jeg takker mange gange for jeres venlighed. Ha en fortsat god dag og lykke til mvh Jens |