Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til adwords kampagne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber der er en venlig sjæl derude der vil hjælpe mig med en adwords kampagne? Jeg er ny i det felt og den person der hjælper mig og kan vise mig resultater af kampagnen, vil jeg gerne samarbejde med :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Crosscom Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du landing pages og så forbundet op til Google analytics for at kunne "tracke" hvad folk klikker på m.v? eller hvad har du i tankerne? :)

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke hvad det kaldes. Men det således at jeg betaler for at få interesserede i butikken for at købe selvfølgelig. Pay Per click :-)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Crosscom Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja okay, men nu når brugeren klikker på adwords ude på Google, så skal de jo ledes hen til et site/kampagne/landingpage hvor de kan bestille et produkt, eller der er et godt tilbud eller noget i den dur? 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at tage et kursus i AdWords, så du selv kan håndtere det? :)

Ivækst tilbyder løbende gratis kurser på forskellige niveauer, hvor jeg blandt andre også selv er underviser. Der har netop været afholdt et kursus for nybegyndere så der bliver nok snart sat dato på et nyt. Du kan se alle kurserne her.

Selv hvis du hellere vil outsource din AdWords kan det jo være en god idé at have et indblik i hvordan det fungerer, så du kan følge med på sidelinjen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)