Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring inversteringsejendom.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I faktisk har tænkt jer at bebo den, så er der muligvis en vej. Tror jeg vil anbefale lidt advokatbistand der, det kan også være et spørgsmål om hvornår lejekontrakten er indgået.

§ 83. Andre lejeforhold end de i § 82 nævnte kan udlejeren kun opsige i følgende tilfælde, jf. dog §§ 84 og 88:

a) Når udlejeren ønsker selv at benytte det lejede.

Mvh Noel

Fra København
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan selv vælge at bebo lejligheden (bemærk, man kan kun bebo én af gangen. Ønsker man at bebo samtlige lejligheder, skal der ske en faktuel flytning), og opsige lejer med ét års varsel.

Som en af de andre meget rigtigt er inde på, skal du sørge for genhusning, såfremt lejer er nødt til at flytte ved istandsættelse. Jeg kender ikke reglerne for genhusning, men kunne forestille mig, at de skal genhuses i et nærtliggende område med en lejlighed af tilsvarende kvalitet - hvilket dog må stå som en antagelse.

Mvh, 

Jesper, stud.cand.jur

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Noel, nemlig dem har jeg også læst mig frem til :), men må nok investere et par tusinde til en lille samtale med en advokat inden :)

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ørts

Ifølge din beskrivelse kan arbejderne godt udføres selv om lejerne forbliver boende mens

renoveringen finder sted.

Jeg formoder at genhusningspligten påhviler dig som ejer og jeg synes du bør kontakte ministeriet

for BY, Bolig. og Landdistrikter for at blive  helt klar på reglerne - inden du køber.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)