Da reklame budgettet er meget lille, ville jeg hører om der er nogle vognmænd eller andet firma som køre meget om i ville have et magnetskilt på 12x25 cm sidde på jeres bil? og støtte en ny erhvervsdrivende :-)
Der findes ikke dumme spørgsmål, jeg formidler kun biler, ligesom bilbasen og bilzonen, jeg personligt sælger ikke bilerne og reklamen skal være for min side :-)
Det var nok mere den måde man jeg skulle udtrykke mig på :P
Jeg er meget glad for biler når jeg ikke arbejder. Kigger af og til rundt på de forskellige sites, så hvis du på et tidspunkt skal lave noget om på din side, eller i den dur, så vil jeg med glæde, gerne 'bedømme' det - altså som forbruger, så du kan få nogle andre øjne på det. Jeg skal ikke have noget som helst for det, og du kommer ikke til at 'skylde' mig noget, jeg tilbyder bare min ærlige hjælp.
Hvis du kan bruge det, så kontakt mig endelig, og hvis ikke , så er det også okay :)
Da reklame budgettet er meget lille, ville jeg hører om der er nogle vognmænd eller andet firma som køre meget om i ville have et magnetskilt på 12x25 cm sidde på jeres bil? og støtte en ny erhvervsdrivende :-)
Når du har en bilside, kunne du jo passende spørge dér også... dem som støtter og bruger din side, kunne være mere motiveret da de sikkert ønsker det skal gå dig godt, fremfor folk hér der intet har med din side at gøre.
Bare en idé.
Hvis du som du siger har flere hundrede brugere, burde du have dem tilknyttet en form for nyhedsbrev eller mulighed for at sende besked via siden eller mail. Du kan også lave et tilbud i en periode hvor dem der benytter dit banner, kan få gratis annoncer i en periode... el. lign.
Mine brugere støtter skam op om siden, ved at nævne den på andre fora omkring biler og jeg har et nyhedsbrev som jeg helst ikke vil "misbruge" til sådanne tiltag, jeg ved heller ikke hvor mange som ligger og køre meget i det danske land? og det er det jeg har brug for.
Jeg kan ikke tilbyde brugerne gratis annoncering, da det i forvejen er gratis at bruge side og oprette annoncer på siden, så den kan jeg desværre ikke bruge.
Jeg synes at Sue er inde på noget af det rigtige, tænkte lidt i samme baner.
Hvorfor ikke udskrive en konkurrence på dit site, hvor brugerne kan vinde bilplejeprodukter, bilvask eller lign. hvis de sætter en sticker på bilen, tager et foto og poster billedet på sitet. Det koster selvfølgelig lidt i produktion af stickers, porto og en præmie, men det er stadig billig reklame.
Jeg kører selv med stickers på min bil, for at vise min support til virksomheder og organisationer jeg har en relation til (kører dog p.t. ikke med BB logo som vist herunder).