Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af lille hårdt plast produkt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fået en ide til at produkt som kan løse et af hverdagens små irritationsmomenter, og jeg håber derfor der er nogle herinde der kan hjælpe mig videre. Selve produktet er et forholdsvis lille produkt i hårdt plast. Af mangel på bedre ord vil jeg sige det minder om en læbestift "beholder", altså ikke selve læbestiften, men beholderen som også har funktionen med at køre stiften op og ned. Håber det giver mening. Big Smile 

Er der nogle herinde der har en ide om hvor man kan få noget lignende produceret, i nogenlunde samme størrelse?

Jeg tror virkelig på potentialet i ideen, da den som sagt løser et irritationsmoment som rigtig mange mennesker har, men som der på nuværende tidspunkt ikke findes en fornuftig løsning på. 

Jeg krydser derfor fingre for at der herinde skulle findes en der lige har den kontakt eller information jeg mangler for at realisere ideen. :)

På forhånd tak for hjælpen

Fra Smørum
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 48
Fra  re-ports ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kontakte MOEF A/Swww.moef.dk

De kan hjælpe dig med alt omkring plast produktion, herunder tegninger, prototyper, kontakt til plastfabrikker i Kina m.m.

m.v.h.

Søren Houlberg

www.blandford.dk

www.re-ports.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.jemaplast.dk/ er dansk og laver vist også forholdsvis små produktioner. 

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer 

Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren og Hans

Mange tak for de hurtige svar, jeg prøver at kontakte dem og hører hvad de har at sige til det.

Andre inputs høres stadigvæk gerne selvfølgelig. 

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ingeniøren:

første omgang ville jeg nok koncentrere mig om at få lavet en prototype, f.eks. i en 3D printer.

 

Se f.eks http://www.incuba.dk/prototypevaerksted.asp

Tak for svaret. Jeg er helt med på at en prototype ville være en rigtig god ide, men designet og funktionen findes jo allerede mere eller mindre, så derfor tænkte jeg at man måske kunne springe den fase over, og lave justeringerne uden en komplet prototype. Jeg er ikke så meget inde i 3D printerer, men ville en prototype lavet i sådan en, have mulighed for at vise funktionen med at køre op og ned ligesom en læbestift?

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, altså alle de dele der skal indgå i det færdige produkt vil også indgå i prototypen, så den bliver fuldt funktionsdygtig, og ser ud nøjagtig som det færdige produkt.

Jeg kan godt forstå at du gerne vil springe over prototypen, og hoppe direkte til produktion - det har mange forsøgt - nogle med held og andre uden held.

Jeg vil tro at når du står med prototypen i hånden. og drejer første gang for at få "læbestiften" ud, så er der alligevel noget du gerne vil lave om....den virker for kort, for lang, for tynd eller tyk, den går lidt for stramt eller løst, "læbestiften" går for langt ud før den stopper, hætten skal skrues på istedet for at trykkes på, logoet ser forkert ud, eller den virker simpelthen ikke efter hensigten.

Jeg kender ikke dit produkt, og ovenstående er jo den ingeniør-mæssige tilgang.

Alternativt kan du udse dig en potentiel leverandør og bestille samples direkte i Kina f.eks. på alibaba, hvis du har styr på hvordan produktet skal være.

http://www.alibaba.com/showroom/lipstick-bottle.html

Held og lykke med projektet.

 

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej R.Larsen. 

Har du stadig brug for hjælp til produktionen af dette? 

Smid mig en mail og skriv dine specifikationer/idéer. 

Vi er en af Danmarks førende plast producenter, og vi elsker at hjælpe iværksættere igang med deres projekter :-) 

Mvh.

Mikkel Ulstrup

mu@up.dk

Ulstrup Plast A/S

Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udvikler produkter og producerer blandt andet plastemner både i Kina og på vores egen fabrik i Aalborg. Værktøj er lavet i Kina og det er der prisforskellen er.

Du er velkommen til at kontakte os på Tlf/mail

Hilsen Christian

PARTDESIGN 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)