Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbyder af webshop med et individuelt design/opsætning - Hjælp!?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal have lavet en webshop med et unikt design. Hjemmesiden skal derfor ikke være lavet af standardskabeloner. Jeg har haft adskillige møder med udbydere som tilbyder standardløsninger men med vores krav kan de ikke magte opgaven. Det er for stor en opgave, at omprogrammere standard skabelonerne.

Jeg synes det har været meget svært, at finde en udbyder. Webshoppen skal formentlig integreres med C5. Jeg er meget skeptisk overfor disse firmaer, da vi har haft utallige problemer med vores nuværende designer/programmør til vores firma hjemmeside. En kontrakt som var på 4 uger er nu oppe på 8 måneder :s

Derfor søger vi en virksomhed som er effektiv, hurtig og giver god kundepleje -  da det tilsyneladende er en manglende varer i branchen. 

Jeg håber i kan hjælpe mig med nogle gode anbefalinger til en udbyder som bygger webshops/hjemmesider op fra bunden integreret med C5? 

Med venlig hilsen,

Daniel Jensen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:13

Hej Daniel,

Du er velkommen til at smide mig en mail på martin@venio.dk vi er netop på trapperne til at lancere en løsning der kunne passe til dine behov- Vi har dog endnu ikke C5 integration men istedet e-conomic. Men det er jo altid noget vi kan tage en snak om.

Lige i grundtræk er vores koncept en standard løsning på lejebasis med et unikt design leveret til hver enkelt løsning. Jeg kan desværre ikke henvise til den korrekte hjemmeside endnu da vi som sagt kun lige er på trapperne med lanceringen og har valgt at tage 10 kunder ind inden vi lancerer helt.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:50

Hej Daniel.

Jeg har flere gange integreret Site-editor med C5  / Axapta både som shopløsning og til helt specielle funktioner.

Site-editors efterfølger, SEO-CMS, som www.EffektivMarkedsfoering.dk kører på kan tilrettes efter nøjagtig dit behov.

Send mig venligst en PM, hvis jeg skal sende dig nogle links til websites, der er integreret med C5 / Axapta.

Venlig hilsen, Christian

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:13

jeg har lavet flere kundespecifikke webshops helt fra bunden, og med de ønsker om styring og design som kunden ønsker. At integrere det med C5 vil jeg heller ikke tro er et problem - men lad os få en dialog.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:07

Hejsa

Du skal da være velkommen til at kontakte os. Vi har specificeret os i at lave kundespecifikke løsninger.

Jeg vil forslå at du starter med at få lavet en produktspecifikation enten hos os eller et andet bureau og så brug den til at indhente tilbud fra hvem der nu måtte være relevant. Vi tager som standard 5.000kr eks moms for at lave specifkationen (med et tilhørende tilbud, naturligvis) som du så frit kan bruge til at indhente tilbud fra anden side.

Hvis du allerede har en fyldestgørende specifikation kan du sende den til mig på psj@taketwo.dk og vi skal hurtigst muligt vende tilbage med et prisestimat.

Mvh Peder  

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:43
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:03

Hej

Hvis dit projekt ikke er færdig, har vi da en webshop med direkte integration med C5. Altså ikke noget med importering eller eksportering. Det kører via C5 så du behøver heller ikke at vedligeholde noget andre steder fra.

Hop endelig forbi: www.web-effect.dk

// Karsten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)