Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webbureau - Arctic Studios

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Min partner og jeg har netop lanceret det endelige site til vores studie kaldet Arctic Studios. Vi ville sætte pris på, hvis i ville bruge 2-3 minutter på at give lidt feedback.

Ting som vi allerede er klar over og skal rette i løbet af dagen i morgen er:

* Gøre det klart at det er muligt at "slide/swipe/touch" i selve produkt-sektionen

* Skrive lidt mere uddybende tekster og generelt bare rette til

Vi er nystartet i forhold til selve studiet, men har hver for sig en masse erfaring og vi linker desuden også til hver vores portfolio i team-sektionen.

Mvh

Martin og Andreas

Dansk web- og designbureau beliggende i Odense

Arctic Studios

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk web- og designbureau beliggende i Odense

Arctic Studios

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I mangler lige det vigtigste: Linket til jeres website! :)

(EDIT: det kom så mens jeg skrev indlægget)

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klaret! ;)

Tak for heads up.

Dansk web- og designbureau beliggende i Odense

Arctic Studios

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen velkommen til, der er jo altid plads til endnu et webbureau ;) men opgaverne kommer næppe løbende af sig selv, så I må regne med at sulte i starten

Et link vil være passende så det kommer her:

http://arcticstudios.dk

One-pagers er ikke skideoptimalt, når man snakker om SEO, men ellers en OK start.

Sørg for at få referencer på så snart det er muligt, og om ikke andet lav nogle "fake" kundeksempler som man kan forholde sig til.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbare tanker:

- Rigtig fint logo, men det er som om jeres navn bare er skrevet med en standard-font, og ikke hænger sammen med logoet.

- ALT for meget tom luft i designet. man scroller og scroller, uden at komme frem til særlig meget indhold.

- Show it, don't tell it! Har I ikke nogen eksempler på jeres arbejde? Der mangler virkelig nogen inspirerende billeder på siden. Og de der to link-ikoner I har til hver jeres portfolio-side, dem er der altså aldrig nogen der opdager!

- Produktslideren er helt umulig at benytte med en mus. Der skal helt klart være nogle pile at klikke på.

- Jeg kan godt lide den grundlæggende visuelle identitet, men synes simpelthen sitet mangler indhold.

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Deleuran:

Jamen velkommen til, der er jo altid plads til endnu et webbureau ;) men opgaverne kommer næppe løbende af sig selv, så I må regne med at sulte i starten

Et link vil være passende så det kommer her:

http://arcticstudios.dk

One-pagers er ikke skideoptimalt, når man snakker om SEO, men ellers en OK start.

Sørg for at få referencer på så snart det er muligt, og om ikke andet lav nogle "fake" kundeksempler som man kan forholde sig til.

Tak!

Man skal jo starte et sted, men vi tager en dag af gangen og håber og arbejder for at det skal lykkedes.

Du har helt ret mht. one-page og SEO, men det har været en beslutning vi har taget og håber, at det alligevel går. Vi arbejder dog stadig på at optimere det og er ikke noget vi bare ligger væk, for så bliver vi aldrig besøgt ;)

Point taken! Smart idé med disse "fake" kundeksempler.

Mathias Hoffmann:
Umiddelbare tanker: - Rigtig fint logo, men det er som om jeres navn bare er skrevet med en standard-font, og ikke hænger sammen med logoet. - ALT for meget tom luft i designet. man scroller og scroller, uden at komme frem til særlig meget indhold. - Show it, don't tell it! Har I ikke nogen eksempler på jeres arbejde? Der mangler virkelig nogen inspirerende billeder på siden. Og de der to link-ikoner I har til hver jeres portfolio-side, dem er der altså aldrig nogen der opdager! - Produktslideren er helt umulig at benytte med en mus. Der skal helt klart være nogle pile at klikke på. - Jeg kan godt lide den grundlæggende visuelle identitet, men synes simpelthen sitet mangler indhold.

Tak for beedback, det glemte jeg faktisk at skrive på listen, men vi går også med tanken om en anden skrifttype til logoet.

Alt for meget white space, tjek. Referencer, ligesom førnævnte feedback, tjek.

Hvad angår slideren kan vi sagtens få nogle knapper ind, men lige nu burde du sagtens kunne klikke og trække i det. Du er dog ikke den første der siger det, så der er nok noget om snakken - knapper, knapper, knapper, tjek!

-------

Vi har desuden to projekter fra klientarbejde, som vi arbejder på lige nu, disse kommer selvfølgelig snart op også.

Dansk web- og designbureau beliggende i Odense

Arctic Studios

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj med jer, 

Fedt i er sprunget ud i branchen. Jeg ville søge med lys og lygte efter referencer inden jeg hyrede nogle til at stå for udvikling af mit site, kunne dog ikke finde nogen på jeres side? Er det en forglemmelse eller mangler i projekter at sætte på? :-)

Vh. 

Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forståeligt, men det er lidt en blanding. Vi er som sagt igang med nogle projekter nu, men de er først ved at være færdige nu her og så skal de afleveres. Desuden er vi som sagt helt nye, i hvert fald inden for virksomhedsfaget, og har derfor ikke lavet nogle projekter via Arctic Studios som sådan endnu. Man skal jo starte et sted :) tusinde tak for feedback!

Dansk web- og designbureau beliggende i Odense

Arctic Studios

Fra Rosklilde
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Krohn & Møller I/S Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Indhold med unikke tekster - Man kan klikke på de tre runde - visuel - design - Kode -

Sørg for man så kommer til en side der handler om det specifikt.

Husk intern link-building. 

Jeg syntes at når man kommer ind så ser man jeres logo med pingvin/fuglen men man skal scrolle for at finde ud af hvad i laver.. Der syntes jeg man burde have det i øverste hvad i laver...

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)