Jeg vil blive rigtig glad for lidt feedback på mit nye site. Det er en WordPress side jeg har købt et theme til, så det er ikke specielt fancy eller unikt, men forhåbentligt kan den bære mig igennem de første måneder.
Min online service er endnu ikke færdigudviklet, men jeg forventer at være klar med udgangen af året, så hele delen hvor man tilmelder sig, forretningsbetingelser, betaling etc. er ikke på websitet endnu. Der er en formular på sign-up siden hvor man kan indtaste sin email og få besked når systemet er online.
Er der noget der falder i øjnene, og som er nemt at rette? Er der nogle ting som burde laves anderledes? Er det forståeligt hvad servicen går ud på?
Overordnet synes jeg sagtens side kan fungere, ikke noget vildt fancy, men tilstrækkeligt.
Tingene er bare taget i tilfældighed rækkefælge.
Dit fav icon ser noget hakket ud ifht. dit logo på websiden.
Når jeg ser et website der sælger produkter i genre med dit leder jeg med det samme efter et menupunkt der hedder 'Plans & Pricing' eller lignende.
Jeres lille tekst 'What we do' i nederst hjørne er faktisk rigtig god, hvad med at få den op på forsiden med en flot font og et par billeder? Synes selv det ville virke mere motiverende på mig som køber :-)
Håber du kan bruge noget af det, og held og lykke med projektet! Ser rigtig fedt ud!
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Hej Carsten, ud fra mit synspunkt uden nogen videre viden om hjemmesider etc. Har jeg en stor forståelse, for hvad det er InspireAnalytics kan tilbyde. Det er jo en rigtig god start, fik især meget ud af den boks nede i venstre bund hvor der står "what we do" det er nemt og finde det essentielle for virksomheden, stor ros for dette.
En anden ting, findes der lignende i DK version man kan sammenligne med, eller nogle som tilbyder et lignende koncept, da dette kunne have en hvis indflydelse for en bekendts firma.
Tak for feedback! Ja, jet vil egentlig gerne have en mere fancy side, men det må lige vente et halvt års tid. Min tid, og sådan set også kapital, er begrænset, så lige nu knokler jeg på at få servicen færdig.
Jeg sad og legede lidt med favicon i aftes, og er heller ikke selv tilfreds. Det skal gøres bedre.
Jeg har forberedt en side med priser, men har ikke lagt den online endnu. Jeg mangler nogle detaljer, er bl.a. ved at få lidt feedback på hvad markedet kan bære.
En anden ting, findes der lignende i DK version man kan sammenligne med, eller nogle som tilbyder et lignende koncept, da dette kunne have en hvis indflydelse for en bekendts firma.
Tak for feedback!
Jeg kender ikke umiddelbart til danske services som svarer til min, men jeg har også haft fokus mest rettet mod det amerikanske marked. Der findes konkurrenter i USA, men det ser jeg kun som et godt tegn.