Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu da Dinero er blevet "Fuldblods".. Kan man så?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 52
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino People!

Dinero er vel efterhånden blevet "Fuldblods" ? Oder was!?

Så det er vel på tide at lave en "COMPARE"?

Dinero Vs e-Conomic (- Vs Billy's )

Jeg har i dag e-conomic med integration mellem min Dandomain webshop (nul taste arbejde Cool)

Jeg ved godt at der (endnu) ikke er API og slet ikke fra DD's klumse dumse shop (Sorry... No offence intended). Så jeg er klar til at "taste" lidt i 2014

Venlig hilsen BizDoktor.dk

www.HerbalCenter.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:01

Biz Doktor:
Dinero er vel efterhånden blevet "Fuldblods" ? Oder was!?

Biz Doktor:
Jeg har i dag e-conomic med integration mellem min Dandomain webshop (nul taste arbejde Cool)
hallo Biz Doktor - hvor sidder du - på månen ?Big Smile Det var da helt tosset at skifte hvis du er glad og har en integration som Dinero jo ikke har - men sikkert får - men den tid den glæde - og specielt når du kan E.conomic.

Hvad er det du vil med indlægget - Dinero har da hele tiden meget klart beskrevet sig som basis gratis for nye mindre shops og ER ikke idag oppe i BB eller i E-conomic og har vel aldrig hævdet noget der bare minder om. Det er et program med let bogføring og fakturering m.m. inkl. bilag let i skyen men ingen avancerede integrationer, ingen import heller endnu - sammenligning er pjat - economic koster vel 158 kr per måned op til 2000 posteringer (kan være langt færre bilag) og 306 kr/md for standard versionen og er glimrende, men for nye webshops/håndværkere mindre selskaber der har brug for at spare penge og helt alm standard bogføring OG ikke rigtigt fatter kredit og debet, er gratis Dinero vel ikke så ringe en start. (og BB vel bestemt også godt bud til 99 kr/md om jeg husker ret)

Velkommen til jorden hvis du får tid en dag Big Smile Uden at vide om alle brugere er effektive (og lettere at få brugere til gratis end til koster programmer), så er dette vel ikke så ringe enda - de sendte fakturaer er jo sendt og 52 sidder da her kl 18 i programmet TRODS alt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 18:36

Hej Cookie John!

Jeg vender snart retur fra min månevandring!! Thihi

Mit indlæg var vel for at se om ikke der kunne komme lidt "overblik" her fra rummet!

Jeg er lidt træt af at skulle abonnerer på alt online... Jeg var lige ved at købe mig en SummuSomarius ! (Stav selv) men ak.. den er nu også i abon. - Mit nuværende MÅNE-Basseet system med denne lange rækkevide betaler jeg 14 månesten mere end hvad solværdien står i den galaktiske røgsky! Så veksler man det til jordnødder (det kalder vi rumvæsner, jeres papir-baseret økonomi) så er det ved godt forbi en plov pr. måned - Dertil kommer så shoppen!

Men ak.. Din meget informative (nede på jorden - I jordsprog) giver god mening og får mig nok til at trække følehornene til mit grønne hoved igen... Jeg bliver nok i løsning jeg har...! Takker

Over and out herfra Roger (Måne-Blitz()m2-h2o Rummeter fra Nautilus/Saturn)

www.HerbalCenter.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48

Big Smile ja bli hvor du er indtil evt integration findes i Dinero . det er ikke værd at rode med hvis du har et program med god integration.

Surt at summa for nye koster abonnement - for gamle er det gratis så længe de kan bruge den version de har og som jo er til win 8  og nok kan køre nogle år

Jeg har set Martin Thorborg skrive på facebook og efterlyse hvilket typer webshops folk har, for at skabe integration, så jeg tror det går stærkt med udviklingen - men vent til det er klart og testet med integration der passer til dig, så kan du se om det er noget du vil spare på - Jeg elsker at spare på sådan noget der ikke smager af noget men bare er til det administrative bøvl.

Kosmiske hilsner til op til månen og ned Wink biiizzzzzzz blip blip

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 11:47

Hej Biz Doctor

Det er svært med få ord, at sammenligne Dinero vs. Billy's Billing, men jeg vil godt gøre et forsøg på at holde det kort Smile

Indtil du har tjent din første million er Dinero er et gratis regnskabsprogram. Det i sig selv, er jo ret fristende for enhver.  
Dog får du ikke adgang til hele programmet, med mindre du betaler 127 kr./md. Du går glip af nogle essentielle funktioner som upload af kvitteringer i skyen, brug af app og automatisk bankafstemning. Det er altsammen ting, som du skal betale for. 

Uanset hvad, skal du også betale for programmet, når du har omsat for mere end en million kroner.  

I Billy's Billing 2.0 er alle disse ting og mere til inkluderet i prisen. Du kan løbende følge med på vores blog og hjemmeside, når der kommer nye funktioner til programmet. De er allesammen bestemt af vores brugere. Det er nok også værd at nævne, at du i Billy’s Billing altid kan få gratis regnskabshjælp, hvis du har spørgsmål til din bogføring foruden alm. programhjælp. 

Billy's Billing udvikler sig hele tiden, og har allerede et åbent API og integration til flere af de store webshopsystemer, så dit tastearbejde hører snart op Wink
I 2 år har Billy's Billing udviklet sig sammen med brugerne og fungerer i dag som en slags "sparringspartner" med mange små virksomheder.  

Det er vigtigt, at du får testet de forskellige regnskabsprogrammer af og finder lige netop det program, som dækker dine behov.  
Jeg håber du finder det helt rigtige regnskabsprogram til dig og din drømmevirksomhed. 

Mange hilsner 

Trine 

PS! Hvis du har lyst, kan du tage et kig på vores beta-version af 2.0. Send mig blot en besked. 

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 15:14

Tak Trine,

Jeg har faktisk luret en del på BB - Og havde tidligere en dialog med Toke om Dandomian - Ordre overførelse via API men... DD gør vist tingene på en "AKWARD" måde, så selv med API er det et Urias post, at skulle knække den nød! e-Gate har fikset en import/export lurerkikker metode der smider tingene rundt op og ned i e-conomic (det er den løsning jeg har i dag)... Jeg har knoklet BB  igennem og kan intet finde om DD - Kun jeres API docs.

Men lige her og nu (fra min måne-post) tror jeg det er nemmest at blive end at skulle kode en ny API :)

Men jeg har stadig min månekikkert rettet mod jer... Så sig endelig til når og hvis en "opfinder" løsningen :)

Hilsen og tak for linket!!

www.HerbalCenter.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 15:17

og i forlængelse af mig selv... Så kikker jeg jo ikke KUN for mig selv.. Men for mine "klienter" som jeg jo kalder "patienter" Thihihi for at blive i "Doktor" kitlen (Gad vide hvad man kalder en Måne-læge?). Måske har Cookie John et bud - Thihihi

www.HerbalCenter.dk

Fra København K
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Billy's Billing Skrevet kl. 15:26

Hej igen

Jeg ved, at der bliver arbejdet hårdt på at "knække nødden" Smile.
Du er den første, der får det at vide når det sker.

God dag på månen Big Smile

Hilsen
Trine  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:30

Biz Doktor:
Måske har Cookie John et bud
Nix - min hjerne er tom som et månekrator - Dandomain Api - du kunne jo skrive rundt til alle regnskabsprogrammer og høre om et måtte ha en - eller måske Dandomain ved om det findes? Man skulle TRO det, men jeg aner det ikke ud over E-comnomic som du jo selv ved har det http://www.e-gate.dk/opsaetning/opsaetning-af-e-conomic jeg mistænker de pt er alene

vh 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)