Hvis du er oppe i trafik i størrelser af 150 terabyte, så vil jeg råde dig til at kontakte Level3, og spørge ind til deres CDN, du vil muligvis kunne spare en hel del penge, ved at lave en kontrakt direkte hos dem.
Jeg ved CDN77 er 4500 USD. Prisen direkte hos level3 kan jeg ikke huske, men den er langt langt billigere oftest ved høje trafik priser.
Alternativt kan du gå direkte til CDN77's udbyder som er onapp.com - så vidt jeg husker koster det 500 USD om måneden for de første 50 terabyte, og så yderligere 5USD per terabyte.
Tror dog det eneste problem er du skal have en controller server kørende, men vil stadig være langt billigere.
Til storage, der ville jeg generelt bruge Amazon S3.
Lad os sige du har 10 terabyte på amazon s3 - det koster 837 USD, hvis du tager reduced redundancy (99.99% availability) er vi nede på 667 USD.
Udover det, så er ingres trafik gratis, men ja.. alt trafik sendt ud fra amazon skal du også tage højde for.
Dog er der en forskel på udgående trafik, og inter-region udgående trafik (Trafik i amazons netværk), og ved at regne på det, tror jeg at cloudfront kan betale sig, hvis du vælger at bruge S3.
http://calculator.s3.amazonaws.com/calc5.html kan fortælle dig mere om priserne hos amazon.