Nikolai Nalu, Founder og CEO rocknrollpeople.com er gæst i Amino-TV på onsdag, har du nogle spørgsmål du vil stille ham? ROCK N ROLL PEOPLE is a clothing brand, founded by Copenhagen born Nikolai Nalu. The driving force behind Nikolai comes from a life long passion for music, fashion, design and art. Part of the female collection, is designed in collaboration with singer & model, Saseline
Hej! Vi er et team entrepreneurshipstuderende, med en forretningside omkring et nyt brand/koncept inden for tøjbranchen i DK. Hertil kunne det være rigtig rart med nogle erfaringer fra succesfulde personer inden for branchen
- Hvordan gik du fra ide, til produktion og i sidste ende salg? handler det hele om netværk?
- Havde du selv kapital, eller skulle du ud og skaffe det, i såfald - hvor og hvordan?
Har nogen lyst til at høre mere om vores ide, må I gerne kontakte mig. Vi vil være superglade for noget feedback kritik af ideen.
Hej, jeg har nogle ting som jeg godt kunne tænke mig at få svar på.
Hvordan kom du frem til at det ligepræcis var i USA at du skulle drive din forretning?
Tøjbranchen er jo meget skiftende mht. mode og tendenser, så hvordan og hvilke metoder bruger du på at sikre dig at du rammer næste sæsons mode og dennes tendenser?
Hvilke inspirationskilder gør du mest brug af i hverdagen?