Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-spørgsmål: Hashtags og værdien af diverse shares og likes!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO-eksperter. Jeg har 2 spørgsmål, der udfordrer mine små grå.

1:

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvordan I ser på værdien af likes, shares, GooglePlusser etc. kontra værdien af link? Er link knap så vigtige som for et par år siden? Jeg spørger, fordi jeg undrer mig lidt over, at visse sider ranker højere end min, selvom de har ganske få link, mens jeg har en del flere (og ingen craplink).

2: 

Jeg har fumlet med indsættelse af hashtags - men HVOR i linket er det lige, det skal stå?

Tak for hjælpen Wink

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det aller bedste G+ du kan få er et G+ hvor brugerens som giver dig G+'et venner også G+ det. Værdien af dette svarer vel nogenlunde til et link fra eb.dk, eller dr.dk (Siger jeg uden noget som helst belæg for min påstand udover diverse observationer jeg har gjort)

og ang. FB så er det den langsigtede aktivitet på din FB side som google elsker og desuden så tror jeg også at Google er ret forelsket i shares, likes.

her kan du læse mere om hvordan de sociale medier påvirker SEO http://www.quicksprout.com/files/seoebook.pdf 

2.

Jeg fatter ikke hvad du mener med hashtags er det for at undgå DC eller er det i FBM. med sociale medier.

Hvis det er ifbm. med social media, så skal du gøre flg. #keyword eks. #fuglvæk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)