Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazon sender dine varer med droner!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er ">indslaget fra 60 minutes hvor dronerne blev afsløret. Der er ikke andet om dronerne end det euroman også har, men et rimelig interessant indblik i Amazon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skøt:
Men hvis du gerne vil have én, der bare skal kunne transportere CD'er, så kan du godt få noget fornuftigt til 15.000 DKK.
Trækker du i mit ben? Er det rigtigt? Hvor køber man sådan en? Wallmart? Og hvad går den på literen?
Frederik Skøt:
Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at man aldrig vil kunne føre lignende koncept ud i livet i Danmark på grund af de regler vi har. :)
Jamen, jamen, vi har i 30 år sendt til hele verden, fra Thule til Tasmanien :-)

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså denne drone ville være egnet til transportere CDer :) Jeg mener dog ikke, at droneteknologien er sikker nok til, at jeg ville råde dig til at kaste dig ud i dronelevering.

1) Det første problem er sikkerhed. Hvad nu, hvis man kommer til at flyve ind i et menneske?

2) Det andet problem er lovning. Lovgivningen svinger meget fra land til land. Nogle lande har meget strenge regler for droner ligesom i Danmark - andre har slet ingen.

3) Det trejde problem er teknologien. Det smarte ville være, hvis man kunne preprogrammere droner til at flyve bestemte ruter og ikke behøvede en pilot til at styre dronen over til den givne adresse. Teknologien er der, men den er ikke moden nok til det kommercielle marked endnu :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skøt:

Altså denne drone ville være egnet til transportere CDer :) Jeg mener dog ikke, at droneteknologien er sikker nok til, at jeg ville råde dig til at kaste dig ud i dronelevering.

1) Det første problem er sikkerhed. Hvad nu, hvis man kommer til at flyve ind i et menneske?

2) Det andet problem er lovning. Lovgivningen svinger meget fra land til land. Nogle lande har meget strenge regler for droner ligesom i Danmark - andre har slet ingen.

3) Det trejde problem er teknologien. Det smarte ville være, hvis man kunne preprogrammere droner til at flyve bestemte ruter og ikke behøvede en pilot til at styre dronen over til den givne adresse. Teknologien er der, men den er ikke moden nok til det kommercielle marked endnu :)

Når man så er ovre de problemer, opstår der nogen andre.

Tyveri af dronen. Hvem skulle hindre én i at snuppe den når den kommer med ens pakke?

Ingen underskrift på modtagelse af den leverede vare.

Der er sikkert et hav af andre problemer som vil være noget kringlede at løse.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Skøt:
Altså denne drone ville være egnet til transportere CDer :)
Yes!!! Mennææææh, kan den flyve til Kinesien uden mellemlandinger?

Jo, betænkeligheder er der nok af, men det kunne nu være sjovt at overhale Amazon indenom :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Ideen er sjov, men jeg har svært ved at se det ske i praksis.

Amazon vil næppe være de eneste der gerne ville levere på denne måde, så der ville hurtigt komme sindssygt mange droner på i luftrummet, fra mange forskellige firmaer / transportvirksomheder. Hvem skulle sikre at de ikke kolliderer med hinanden?

Men intet er jo umuligt, så hvem ved? Men så gælder det vel om at nyde de gode solskinsdage mens vi kan, for lige pludselig kan vi sgu ikke se solen for bare droner :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent til folk begynder at hacke dronerne og selv flyver dem hen hvor de vil! så går det helt galt :D 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Før hed det lerdueskydning...

I fremtiden hedder det Drone-nakning. Præmien er ikke bare adrenalin som ved lerduer, men kan faktisk bestå i Domino's Pizza Pepperoni Extreme og helt op til Ny Ipad - der daler ned fra himlen!

Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det åbner jo for en hel industri for levering at tilbehør til disse droner: Missiler, Gatling guns o.a., samt en avanceret konsol med video, haglgeværsdetektor m.m. Den nye PS4 vil få er alvorlig konkurrent.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu mest at det er et medie stunt - se bare på alt den omtale de allerede har fået.

Men noget skal der nok ske, for eBay har jo med deres leveringsservice (udbringning indenfor en time) og Google med deres Shopping Express (udbringning samme dag) nogle fordele ift. Amazon. For når jeg kan få alle de varer jeg normalt bestiller online leveret indenfor en time, eller måske nogle få timer, med hhv. eBay og Google's services, hvorfor skal jeg så vælge Amazon (hvis ellers prisen er god nok)?

Mvh Carsten

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)